Latvijas Pasts uzsāk kampaņu par pakalpojumu saņemšanu dzīvesvietā pēc pieprasījuma

Latvijas Pasts uzsāk informatīvu kampaņu par pasta pakalpojumu saņemšanu savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Kampaņas galvenais mērķis ir skaidrot iedzīvotājiem, ka pastnieks var nodrošināt klienta dzīvesvietā tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļās. Klientiem ne vienmēr ir jāizvēlas doties uz pasta nodaļu, īpaši, ja līdz tai ir mērojams tāls ceļš. Šo risinājumu uzņēmums piedāvā klientiem apdzīvotās teritorijās ārpus lielajām pilsētām, un tas ir bez papildu samaksas. Apdzīvoto vietu sarakstu, kur var saņemt pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma, u.c. informāciju skatīt šeit.

“Klienti no mums sagaida izdevīgus, drošus un ērtus pakalpojumus, un tas saskan ar Latvijas Pasta vīziju būt par pirmo izvēli ikkatra iedzīvotāja sūtījumiem. Ar kampaņas palīdzību vēlamies mainīt iedzīvotāju priekšstatu par pasta pakalpojumu pieejamību. Izvērtējot mūsu klientu vajadzības, piedāvājam dažādus veidus, kā saņemt pasta pakalpojumus – ar pakomātu starpniecību, dodoties uz nodaļām vai klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Individuāla pastnieka vizīte mājās ir īpaši draudzīgs pasta pakalpojumu sniegšanas veids klientiem ārpus lielajām pilsētām,” pauž Latvijas Pasta valdes priekšsēdētāja Beāte Krauze-Čebotare.

Pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu; pastmarku un aplokšņu iegādi; preses izdevumu abonēšanu; naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu; komunālo un citu rēķinu apmaksu; iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā u.c.

Latvijas Pasta stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu un pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.

Pieteikt pastnieka apmeklējumu savā dzīvesvietā, kā arī noskaidrot citus interesējošos jautājumus var katru darbdienu, sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001, kā arī rakstot uz e-pastu: info@pasts.lv.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar