Naudu korporatīvajām Ziemassvētku dāvanām tērēs 41% Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu

Daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” un “Norstat” veiktās mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) aptaujas dati liecina, ka puse no uzņēmumiem jeb 50% neplāno tērēt līdzekļus Ziemassvētku dāvanu iegādei klientiem, sadarbības partneriem vai darbiniekiem. Savukārt 7% no aptaujātajiem uzņēmumiem ir atzinuši, ka Ziemassvētku laikā plāno ziedot labdarībai.

Tie uzņēmumi, kuri atvēlējuši līdzekļus Ziemassvētku dāvanām, visbiežāk – 80% gadījumu – tās pasniegs darbiniekiem, bet aptuveni trešdaļa uzņēmumu Ziemassvētku dāvanas sūtīs saviem klientiem un biznesa partneriem.

“Mūsdienās dāvanu sarūpēšana bieži vien saistās ar zināmu stresu arī korporatīvajā vidē, ne tikai ģimenes lokā. Tādēļ ir pilnībā saprotams, kādēļ uzņēmumi šajā situācijā izvēlas dažādas pieejas, vērtējot arī savu rocību un iespējas,” saka “Tele2” personāla departamenta direktora Aija Bite-Ozere. “Mēs, “Tele2”, katru gadu arī esam zināmā pārdomu procesā gan par dāvanu saturu, gan to nepieciešamību. Nemainīga vērtība gan ir darbinieku un viņu bērnu iepriecināšana svētkos, kā arī darbinieku un uzņēmuma kopīgs ziedojums kādam cēlam mērķim. Savukārt klientiem un sadarbības partneriem pēdējos gados dāvinām īpaši dizainētas galda spēles, jo šī dāvana labi definē mūsu filozofiju par jēgpilnu viedierīču lietošanu un to, cik svarīgi ir pavadīt pilnvērtīgu laiku kopā ar saviem tuviniekiem.”

Mazo un vidējo uzņēmumu aptauja veikta sadarbībā ar “Norstat”, kopumā aptaujājot 750 uzņēmumus.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar