Mežpils Tradicionālais atzīts par 2018. gada labāko jaunumu Latvijas alus tirgū

Alus Mežpils Tradicionālais saņēmis Starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma Nielsen balvu kā “Labākais jaunais produkts 2018″ vieglo alkoholisko dzērienu (tostarp bezalkoholiskā alus, alus kokteiļu un sidru) grupā Latvijā. Šī Nielsen atzinība ir īpaša ar to, ka tiek salīdzināti ne tikai pārdošanas rezultāti, bet arī analizēts patērētāju vērtējums.

“Alus Mežpils Tradicionālais ir viens no galvenajiem iemesliem, kādēļ Mežpils zīmols pērn piedzīvoja strauju popularitātes kāpumu, pieprasījumam pieaugot par vairāk nekā 50% salīdzinājumā ar 2017. gadu. Alus tirgū arī šogad saglabāsies sīva konkurence tirgus samazināšanās dēļ, tomēr tā vērtība turpina augt – patērētāji izvēlas kvalitatīvākus produktus, eksperimentē ar garšām un daudz vairāk domā par ēdiena un alus saderības īpatnībām,” komentē Aldara alus darbnīcas direktors un pirmais diplomētais alus someljē Latvijā Andris Rasiņš.

“Mēs ik gadu eksperimentējam un radām vairākas jaunas alus garšas. Esam īpaši gandarīti, ka Latvijas alus baudītāji ir novērtējuši Mežpils Tradicionālo alu, kas ir viegls un baudāms lager tipa alus maigi zeltainā krāsā, jo labas klasiskās alus šķirnes radīšanas process ir daudzkārt sarežģītāks par jaunu eksotisko nišas šķirņu izveidi,” turpina Andris Rasiņš.

Pērn kopumā Mežpils alus baudītājiem piedāvāja trīs jaunas alus šķirnes: Mežpils JD Porteri, “Mežpils prove” 2018 uzvarētāja kviešu alu Mežpils Fricis un pastāvīgo Mežpils saimes papildinājumu Mežpils Tradicionālais. Šogad iecerēts pārdošanā piedāvāt vēl vismaz divas jaunas garšas – “Mežpils prove” 2019 uzvarētāja Saison tipa alu Mežpils Sienāzis un īpaši vasaras sezonai sagatavoto pārsteigumu – alu Mežpils Vasara.

Par Nielsen Labākā jaunā produkta konkursu

Kopš 2008. gada Nielsen analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas. Katru gadu pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm – vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Tāpat tiek noteikts indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.

Foto: publicitātes

Lasi vēl

TOP Komentāri

avatar

Populāri

Runā

Jaunākais

Interesanti

Nejauši