Aptauja: Mūzika klientu apkalpošanas vietās saīsina gaidīšanas laiku

72% Latvijas iedzīvotāju vēlas, lai klientu apkalpošanas telpās – pasta nodaļās, banku filiālēs, kā arī medicīnas, valsts un pašvaldību iestādēs tiktu atskaņota mūzika, liecina biedrības “Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība” (LaIPA) un “Kantar TNS” veiktais “Mūzikas patēriņa indekss” pētījums.

Pasaulē mūzikas pozitīvā ietekme uz cilvēku labsajūtu un noskaņojumu ir pētīta jau gadsimtiem ilgi. Mūzika neapzināti ietekmē mūsu noskaņojumu, enerģijas līmeni, asociācijas un uzvedību. Arī mūzikas ritms var labvēlīgi ietekmēt cilvēka uzvedību un noskaņojumu, cilvēkam atrodoties komfortablos apstākļos.

80% Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem apliecina, ka fona mūzika klientu apkalpošanas vietu uzgaidāmajās telpās viņiem ir būtiska, uzsverot, ka patīkamas fona mūzikas pavadījumā pakalpojuma saņemšanas – gaidīšanas laiks paiet ātrāk un tā pozitīvi ietekmē viņu noskaņojumu.

Veiktā pētījuma dati liecina, ka fona mūziku var veiksmīgi izmantot klientu apkalpošanas telpās, padarot vidi klientam draudzīgu un patīkamu, turklāt mūzikas atskaņošana īpaši tiek novērtēta, ja līdz pakalpojuma saņemšanai ir jāgaida rindā. Šāda situācija praksē nav retums, īpaši bankā, pastā vai medicīnas iestādēs. Gaidīšana rindā ir nogurdinoša un nepatīkama, tādēļ mūzikas izvēlei ir jāpievērš papildus vērība.

74% iedzīvotāju atzīmē, ka patīkama uzņēmuma vide draudzīgu sarunu risināšanai, apvienojumā ar atbilstošu mūziku, ir galvenie faktori, kas veicina izpratni un iecietību klientu vidū.

72% pētījuma dalībnieku vēlas, lai mūzika tiktu atskaņota pasta nodaļās, banku filiālēs, kā arī medicīnas, valsts un pašvaldību iestādēs.

Pirmais iespaids ir paliekošs, un tieši mūzika veicina zīmola atpazīstamību, radot asociācijas par uzņēmuma klientu apkalpošanas servisu.

Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar