Aptauja: vairumam televīzijas skatītāju ar TV pārraidēm vien nepietiek
„Ne vienmēr ir iespēja apmeklēt pasākumus klātienē vai noskatīties visas filmas kinoteātrī, turklāt nereti trūkst pacietības gaidīt, līdz kārotais nonāks TV kanālos. Televizori kļūst par individuāla satura platformu, piemēram, piedāvājot operas un sporta tiešraides. Tāpat individuāla satura pieejamību veicina interneta iespējas un piekļuve dažādām aplikācijām. Savukārt attēla kvalitāti uzlabo īpaši augstas izšķirtspējas un pat ieliekti ekrāni,” stāsta Viktors Markuls, Samsung Electronics Baltics Sadzīves elektronikas biznesa vadītājs Baltijā.
Televīzijas kanālu piedāvātais saturs tiek skatīts visbiežāk, 34% gadījumu tiek izmantota iespēja skatīties DVD un filmas, turklāt to salīdzinoši vairāk izmanto vīrieši (40%). Iespēju TV ekrānā skatīties paša radītu saturu divkārt biežāk, nekā vidēji Latvijā izmanto jaunieši vecumā no 15 līdz 19 gadiem – tādu ir 30%. Atsevišķi aptaujātie norāda, ka televizoru izmanto arī kā datora monitoru, un kāds pat to novērtē kā „labu plauktiņu suvenīriem”.
Likumsakarīgi, ka līdz ar patērētāju vēlmi iegūt pēc iespējas plašāku elektronikas ierīču pielietojumu, arī no TV sagaida arvien plašāku funkcionalitāti. Ceturtdaļa respondentu atzīst – lai izbaudītu visas vēlamās satura iespējas, nākamajā televizorā gribētu vēl lielāku ekrānu un vairāk funkciju, bet piektdaļa labāku attēlu un skaņu. Ieraksta iespējas un aplikācijas vēlētos 15% respondentu, savukārt 13% novērtētu arī pieeju ekskluzīvām tiešraidēm.
Aptauju veicis Snapshots pēc Samsung Electronics Baltics pasūtījuma 2014. gada jūnijā, aptaujājot 800 respondentus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
TOP Komentāri