Latvijas ražotāju iepakojumi uzvar prestižā starptautiskā iepakojumu konkursā

Fleksiblo iepakojumu ražotājs IMMER Group guvis ievērojamus panākumus lielākajā profesionālajā iepakojumu konkursā pasaulē “WorldStar for Packaging”. Uzņēmums saņems divas galvenās balvas pārtikas produktu grupā – par iepakojuma sērijām “Jersika’s Chips” un “Spilva Dresingi”.

“Patiesi priecājamies, ka abi mūsu izvirzītie darbi ir guvuši atzinību arī pasaules mērogā. Augstais novērtējums apliecina to, ka mums uzticētais produkta iepakojums ir izpildīts visaugstākajā kvalitātē. Mūsdienās jo īpaši svarīgs ir ne tikai produkta vizuālais izskats, bet arī iepakojuma funkcionalitāte un lietošanas ērtums,” stāsta IMMER Group prezidente Irina Mirošņika.

IMMER Group Pasaules Iepakojuma organizācijas (World Packaging Organisation) konkursam pieteica divas iepakojumu sērijas: SIA “Glear” ražotos “Jersika’s Chips” un SIA “Orkla Foods Latvija” izgatavotās mērces figurālās stāvpakās “Spilva Dresingi”. Abi iepakojumi izgatavoti IMMER Group ražotnē IMMER Ukrplastic, izmantojot fleksogrāfijas tehnoloģiju.

SIA “Orkla Foods Latvija” mērces figurālās stāvpakās “Spilva Dresingi” ir viens no mūsdienīgākajiem un videi draudzīgākajiem iepakojuma risinājumiem. Pateicoties materiāla aizsargīpašībām pret saules un gaisa iedarbību, produkts saglabā nemainīgu kvalitāti pat astoņus mēnešus ilgi. Lai izpildītu ražotāja un vizuālā noformējuma izstrādātāja dizaina biroja “DPJN” uzdevumu radīt elegantu premium klases produkta izskatu, iepakojuma apdruka tika veikta ar metalizētu tinti uz melna fona, saglabājot sudraba spīdumu.

Stāvpaku labās īpašības novērtē uzņēmuma “Orkla Foods Latvija” vadītāja Lolita Bemhena: “Augstais novērtējums ir pagodinājums un atzinība ieguldītajam darbam, ko esam paveikuši sadarbībā ar IMMER Group. Iepakojuma izstrādē nav nebūtisku lietu, tieši pretēji – katra detaļa un nianse ir svarīga. Izstrādājot “Spilva” mērču iepakojumu – stāvpakas –, tika domāts gan par pievilcīgu dizainu, gan lietošanas ērtumu un parocīgumu, gan arī par saprātīgu produkta un iepakojuma patēriņu. Ir pieliktas pūles, lai produkts kopā ar iepakojumu būtu iespējami vieglāks, aizņemtu mazāk vietas, turklāt stāvpakas ļauj izlietot produktu pilnībā. Savukārt, lai nodrošinātu produkta svaigumu, ir izstrādāts daudzslāņu iepakojuma materiāls un skrūvējamais korķis, kas pasargā no gaismas un gaisa piekļuves. Esam parūpējušies par visām šīm niansēm, kas iesākumā var šķist nepamanāmas, tādēļ lepojamies par kopīgi paveikto darbu un tā novērtējumu.”

“Jersika’s Chips” ir iesaiņoti ērti atveramā flow-pakā, tās izgatavošanā izmantots īpašs divslāņu materiāls, kas garantē ilgāku uzglabāšanas laiku un pēc lietošanas ir pilnībā pārstrādājams. Iepakojuma vizuālajā noformējumā “Colorart Media” mākslinieki ņēmuši vērā jaunākās dizaina tendences un iekļāvuši daudz sīku detaļu, ko īpaši izceļ daļējs lakas pārklājums. Rezultāts ir košs un pircēju uzmanību piesaistošs produkts, kas izceļas veikalu plauktos.

“Mūsu uzdevums bija radīt unikālam Latvijas produktam tikpat unikālu dizainu, kas vienlaikus būtu piemērots starptautiskajam tirgum un nezaudētu latvisko identitāti. Dizaina veidošanā vadījāmies pēc šobrīd tik aktuālajām Flat Food Design stila tendencēm un radījām iepakojumu, kas ar dzīvu

kompozīciju un krāsām patīkami izceļas uz vispārējā fona. Esam gandarīti, ka kopā sasniedzām šo godalgoto mērķi,” par dizaina izveidi stāsta SIA “Colorart Media” valdes priekšsēdētāja Iveta Martinsone.

Pasaulē lielākais profesionālais iepakojuma konkurss „WorldStar” tiek rīkots kopš 1970. gada, un uzvara tajā tiek vērtēta kā ievērojams sasniegums nozarē. Ik gadu konkurence pieaug – šogad konkursā piedalījās 318 darbi no 38 valstīm. Uzvarētājus nosaka starptautiska žūrija – eksperti no Pasaules Iepakojuma organizācijas valdes, nacionālajām un reģionālajām iepakojuma organizācijām. Laureātu apbalvošanas ceremonija notiks 2018. gada 2. maijā Kvīnslendā, Austrālijā.

TOP Komentāri

avatar