“Radisson Blu” ir atzīts par Eiropas lielāko augstās klases viesnīcu zīmolu
Saskaņā ar jaunāko “MKG Hospitality-ON” vērtējumu, “Radisson Blu” jau astoto gadu pēc kārtas saglabā līdera pozīciju Eiropas viesmīlības nozares augstās jeb upper-upscale viesnīcu klasē. Zīmols ir ieguvis globālu atpazīstamību, pateicoties tā unikālajam dizainam, inovācijām un apkalpošanas tradīcijām.
“Radisson Blu” ir vadošais viesnīcu zīmols Eiropā gan pēc apjoma, gan mēroga ar 186 viesnīcām un 45 000 istabām nozīmīgākajos tūrisma galamērķos. Kopš 2010. gada “Radisson Blu” zili-baltais uzraksts rotā arī četru viesnīcu fasādi Rīgā – Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Radisson Blu Elizabete Hotel, Radisson Blu Ridzene Hotel un Radisson Blu Daugava Hotel.
Radisson Blu Latvija Conference & SPA viesnīca ar 571 istabām un Baltijā lielāko konferenču centru nostiprina zīmola vadošās pozīcijas arī viesnīcu nozarē Latvijā. “Esam lepni, ka spējam nodrošināt nemainīgu kvalitāti, un tiekam novērtēti ne vien lokāli, bet arī Eiropas līmenī. Mūsu darbs neapstājas – turpinām aktīvi strādāt, lai uzlabotu mūsu viesu pieredzi viesnīcā, jo tiecamies pēc tā, lai “Radisson Blu” būtu pirmā izvēle tūristiem, kas par savu atpūtas vai biznesa tūrisma galamērķi izvēlējušies Rīgu,” saka Radisson Blu Latvija Conference SPA & Hotel ģenerāldirektors Gerhards Erasmus.
Šī gada martā viesnīcu operators „Carslon Rezidor Hotel Group”, kurā līdz šim ietilpa visas „Radisson Blu” zīmola viesnīcas, paziņoja par jauna zīmola „Radisson Hotel Group” izveidi. „Tagad, kad mums ir jauna uzņēmuma identitāte, varam likt lietā „Radisson Blu” vadošo pozīciju un starptautisko atpazīstamību, lai virzītu mūsu attīstības stratēģiju luksusa un augstākās klases segmentos, iekļaujot arī citus mūsu viesnīcu zīmolus, piemēram, “Radisson Collection”, “Radisson” un “Radisson RED,” komentē Elijs Janss (Elie Younes), “Radisson Hotel Group” izpildviceprezidents un attīstības nodaļas vadītājs.
*MKG vērtējumā iekļautas 28 valstis Eiropas Savienībā, Šveice, Norvēģija, Ukraina, Turcija (Stambulas Eiropas puse), Krievija (tikai Eiropas daļa, uz rietumiem no Urālu kalniem), Islande, Albānija, Maķedonija, Bosnija, Moldova, Melnkalne, Džērsija, Gērnsija, Serbija, Baltkrievija, Andora un Monako. 2017. gada rezultātos iekļautas arī “Radisson Blu Edwardian” viesnīcas Apvienotajā Karalistē.
Agija Kola-Kanča
Cluster Head of PR, Marketing and Social Media
Foto: publicitātes
TOP Komentāri