Teju 5 reizes pieaug slidu pārdošanas apjomi
Tāpat ievērojami pieaudzis pieprasījums arī pēc citām ziemas prieku baudīšanai nepieciešamajām precēm – ragaviņām, slēpēm, slidināšanās paliktņiem un citām precēm.
„Lai gan daudziem autovadītājiem sniegs sagādā raizes, par to visvairāk priecājas bērni, kas steidzas uz kalniņiem baudīt ziemas priekus. Slidināšanās paliktņu jeb tā saucamo „ābolīšu” pārdošanas apjomi šogad janvārī salīdzinājumā ar pagājušā gada janvāri pieauguši par 260%. Pēdējās nedēļas nogalēs vairākos veikalos varēja novērot iedzīvotāju rindas, kas saviem mazajiem lūkoja pēc šīs gandrīz deficīta preces,” norāda „Maxima Latvija” Mārketinga vadītāja Zane Kaktiņa.
Arī slēpju pārdošanas apjomi šā gada janvārī, salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, pieauguši par 340%, bet hokeja piederumu pārdošanas apjomi – par 270%. Savukārt ragaviņu pieprasījums pieaudzis par 280%, salīdzinājumā ar pērnā gada janvāri.
„Savukārt internetveikala e-maxima.lv klienti šā gada sākumā, salīdzinājumā ar pērnā gada sākumu, vairāk iegādājās dažādas mājoklim nepieciešamās lietas kā sildītājus – ventilatorus, skaidu briketes, sniega lāpstas, kā arī auto ziemas logu šķīdumu. Tāpat nav piemirsts par ziemas prieku baudīšanu, jo, piemēram, hokeja piederumu pārdošanas apjomi pieauga par 100%,” novērojumos dalās internetveikala e-maxima.lv vadītāja Sanita Bērziņa.
TOP Komentāri