Bērnu slimnīca uzlabo pakalpojumu pieejamību

Pilnveidojot esošo sistēmu, jau šobrīd gaidīšanas laiks, lai mazie pacienti saņemtu ambulatorus pakalpojumus slimnīcā, salīdzinot ar gada sākumu, samazinājies vairākkārt. Šobrīd vidējais gaidīšanas laiks, lai pieteiktos vai reģistrētos pie speciālista, Bērnu slimnīcas reģistratūrās ir 5 minūtes, kamēr vēl gada sākumā rindā varēja nākties pavadīt pusstundu un ilgāk.

Lai vienkāršotu un atvieglotu pacientu pierakstīšanos pie speciālistiem pa tālruni, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca noslēgusi līgumu ar SIA Latvijas Mobilais Telefons (LMT), kas turpmāk nodrošinās slimnīcas zvanu centra pakalpojumus.  Šī sadarbība paredz gan to, ka uz pacientu vecāku zvaniem varēs atbildēt lielāks operatoru skaits, samazinot gaidīšanas laiku, gan vairākus būtiskus tehniskos uzlabojumus, piemēram, pēc sarunas tiks nosūtīta atgādinājuma īsziņa ar aktuālo informāciju: pieraksta laiku, kā arī nepieciešamajiem dokumentiem vai izmeklējumiem, kas jāņem līdzi, ierodoties uz vizīti. Šobrīd sistēma darbojas testa režīmā, un plānots, ka pakalpojums pilnā apjomā sāks darboties tuvāko mēnešu laikā.

Tāpat tiks uzlabots arī zvanu centra darbinieku darba ritms: interaktīvā sistēma nodrošinās pārskatu par to, cik zvanītāji vēl gaida rindā, cik klienti jau apkalpoti, cik citi operatori šobrīd ir sarunas procesā.

Vienlaikus, lai aktualizētu jautājumu par nepieciešamajiem dokumentiem Bērnu slimnīca, sadarbība ar MLTPL ir izveidojuši videomateriālu, kas palīdzēs ne tikai vecākiem sagatavoties gaidāmajam slimnīcas apmeklējumam, bet arī saīsinās reģistrēšanās laiku pie speciālista.

Video: publicitāte

TOP Komentāri

avatar