Pārbaudi sava e talona derīguma termiņu
Elektroniskā norēķinu sistēma un e talons kā norēķinu veids Rīgas sabiedriskajā transportā tika ieviesta 2009.gada pavasarī. Tā kā pirmie e taloni tika izsniegti uz 5 gadiem, tiem 2014.gadā beidzas derīguma termiņš un tādēļ tie ir jāapmaina pret jauniem. E talonu apmaiņu var veikt divos veidos:
- Elektroniski. Klientam interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv sadaļā E talona derīguma termiņš! ir jāaizpilda anketa un jānorāda, kurā klientu apkalpošanas centrā klients vēlas saņemt jauno e talonu vai Rīdzinieka karti. Pēc datu apstrādes klientam uz norādīto kontaktinformāciju tiks nosūtīts uzaicinājums īsziņas vai e-pasta veidā, pēc kura saņemšanas klients varēs doties uz attiecīgo klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un esošo e talonu, un saņemt jau izgatavoto jauno e talonu vai Rīdzinieka karti.
- Klientu apkalpošanas centrā, kur, uzrādot esošo e talonu un personu apliecinošu dokumentu, klients aizpildīs anketu un uz vietas tiks izgatavots jauns e talons vai Rīdzinieka karte.
Rīgas satiksme atgādina, ka apmeklējumam klientu apkalpošanas centrā iespējams pierakstīties iepriekš interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv.
Zilajiem personalizētajiem e taloniem derīguma termiņš ir norādīts uz kartes (skat. attēlā), savukārt uzzināt zilo nepersonalizēto e talonu derīguma termiņu ir iespējams, paņemot kartes satura izdruku jebkurā e talona tirdzniecības vietā.
Lai pievērstu klientu uzmanību savam e talona derīguma termiņam, Rīgas satiksme no 2014.gada 24.marta uzsāk informatīvu kampaņu, kuras laikā sabiedriskajā transportā, pieturvietās un interneta mājas lapā tiks izvietota informācija par to, kā klientam ir jārīkojas, lai savu e talonu samainītu pret jaunu.
Foto: publicitātes
TOP Komentāri