Ķivere dzīvības cenā: meklē iespaidīgāko stāstu par ķiveri, kas izglābusi valkātāju

Daudzās Eiropas pilsētās, kur infrastruktūra ir pielāgota velobraucēju un citu dabai draudzīgu transportlīdzekļu vajadzībām, ķiveru lietošana nav nepieciešama, tomēr Latvijā situācija ir citāda. Turklāt risku nokrist no velosipēda, elektroskrejriteņa vai cita mikromobilitātes rīka neietekmē satiksmes intensitāte vai ielas seguma kvalitāte vien. Lai pievērstu uzmanību satiksmes drošībai pilsētvidē, “Narvesen” uzsāk jaunu kampaņu “Parādi savu varoni!” un aicina iedzīvotājus no visas Latvijas dalīties stāstos par sabojāto ķiveri, kas izglābusi no nelaimes.

Iestājoties rudenim, Rīgā un citās lielākajās Latvijas pilsētās ierodas studenti un atgriežas tie, kuri vasaru pavadījuši citur. Pārvietojoties ar kādu braucamo, iedzīvotāji mēdz pārvērtēt savas iemaņas, bet nelabprāt izmanto drošības līdzekli – ķiveri. Ne vienmēr ķiverei jābūt dzīvības cenā, taču kritienā vai sadursmē gūtās traumas var prasīt ilgstošu atveseļošanos. “Narvesen” aicina parādīt visai Latvijai savus varoņus – ķiveres, kas izglābušas no nelaimes, piedzīvojot satiksmes negadījumu. Sasistas, saskrāpētas vai citādi sabojātas – ķiveres, kurām ir dzīvības vai veselības cena, un īpašie stāsti par tām tiks apkopoti izstādē.

“Droša vide ir būtiska ikvienam satiksmes dalībniekam, taču daudzas Latvijas pilsētas vēl ir tikai ceļā uz drošu pilsētas infrastruktūru. Kamēr šo ceļu ejam, aicinām ikvienu būt sociāli atbildīgam, rūpēties par savu un citu cilvēku drošību un izmantot ķiveri,” mudina uzņēmuma “Reitan Convenience Latvia” (zīmols “Narvesen”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena. “Pie traumas var novest ne tikai nekvalitatīva infrastruktūra, bet arī mirkļa neuzmanība, citu velobraucēju vai gājēju pēkšņa apstāšanās vai virziena maiņa. Tāpēc ķiveres lietošanai jābūt daļai no velokultūras visās paaudzēs. Mēs, pieaugušie, varam bērniem rādīt priekšzīmi un palīdzēt izprast galvas aizsarga nozīmi.”

No 1. līdz 13. septembrim “Narvesen” aicina ikvienu iedzīvotāju dalīties ar savu stāstu par velo vai mikromobilitātes līdzekļu brauciena negadījumā sabojāto ķiveri un par to dāvanā saņemt kafiju. Stāstam var pievienot gan foto, gan pašu varoni – ķiveri. Konkursā tiks izvēlēti septiņi līdz desmit ķiveru stāsti, kas piedalīsies publiskā balsojumā. Labākais stāsts saņems vērienīgu balvu – Zviedrijā ražotu gaisa spilvena ķiveri “Hovding”. Tā ir astoņas reizes drošāka nekā tradicionālās riteņbraucēju ķiveres, jo tiek stiprināta ap kaklu, un trieciena brīdī 0,1 sekundes laikā aktivizējas apkaklē iestrādātais gaisa spilvens, kas nodrošina izcilu galvas un kakla aizsardzību.

Savus stāstus un ķiveres foto var iesniegt šeit.

Kampaņa “Parādi savu varoni!” ir turpinājums pērn aizsāktajai iniciatīvai “Ķiveru parāde”.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar