Kā mājaslapas optimizācija padara tavu uzņēmumu redzamu?
Parādi man savu mājaslapu, un es pateikšu, kāds ir tavs uzņēmums – varbūt šāds izteikums var šķist pārāk skaļš, taču nav noslēpums, ka mūsdienu pasaulē veiksmīgi darboties uzņēmējdarbībā bez kvalitatīvas mājaslapas ir visai sarežģīti. Bet, lai mājaslapa būtu efektīva un piesaistītu klientus, to nepieciešams optimizēt. Lasi un uzzini, kas ir mājaslapas optimizācija, un kādas neatsveramas priekšrocības tā sniedz!
Īsais ievads: kas ir mājaslapas optimizācija?
Ja ar šo vārdu salikumu vēl neesi iepazinies, īsumā ieskicēsim, ka mājaslapas optimizācija, kas ir daļa no SEO jeb meklētājservisu optimizācijas (Search engine optimization – no angļu valodas), paredz mājaslapas pielāgošanu tā, lai to atrastu cilvēki, meklējot konkrētus atslēgvārdus. Taču šobrīd, meklētājservisu algoritmiem kļūstot gudrākiem un advancētākiem, arvien lielāku lomu spēlē ne tikai konkrētu atslēgvārdu ievietošana mājaslapā esošajā saturā, bet arī tās pielāgošana klientu ērtībām – pretējā gadījumā uz pozīcijām pirmajās meklēšanas lapās necerēt.
Optimizēta mājaslapa = ievērojami lielāks apmeklējums
Viens no galvenajiem plusiem, ko sniedz mājaslapas optimizācija, ir iespēja sasniegt plašu cilvēku masu. Pavisam vienkāršs piemērs: ja esi izveidojis lietotu dīvānu veikalu, taču, Google ievadot frāzi “lietoti dīvāni”, tava uzņēmuma mājaslapa būs atrodama meklētāja 6. lapā, droši vien nojaut, cik daudz cilvēku apmeklēs tavu mājaslapu, bet cik klikšķinās uz rezultātiem, kas gozējas 1. lapā.
Mājaslapas optimizācija to padara ērtu un ātru
Foto: Freepik.com
Kā jau minējām, optimizēta mājaslapa koncentrējas ne tikai uz pozīciju uzlabošanu noteiktu atslēgvārdu ietvaros; tā paredz arī ērtu un intuitīvu interfeisu, kurā ikviens spēs vienkārši atrast visu nepieciešamo. Tāpat kvalitatīvi optimizēta mājaslapa būs ātra, un to būs vienkārši izmantot no dažādām ierīcēm – gan personālajiem datoriem un laptopiem, gan viedtālruņiem un planšetdatoriem.
Tavu uzņēmumu atradīs cilvēki, kuriem attiecīgas preces un pakalpojumi patiešām interesē
Ja paturpinām jau minēto piemēru par veikalu ar lietotiem dīvāniem, droši vien piekritīsi, ka nav jēgas lielam mājaslapas apmeklējumam, ja tajā nonāktu cilvēki, kuri meklē friziera pakalpojumus vai detaļas šosejas velosipēdam. Tā ir vēl viena būtiska mājaslapas optimizācijas priekšrocība – piesaistīti tiek potenciālie klienti, kuriem patiešām interesē tas, ko tu viņiem piedāvā.
Viens no lielākajiem ieguvumiem – zīmola atpazīstamība
Atrodoties Google, Yandex, Bing un citu meklētājservisu meklējumu augšgalā, potenciālie klienti pat tad, ja uzreiz tavu mājaslapu neapmeklēs, noteikti atcerēsies zīmola nosaukumu, tādējādi veicinot tā atpazīstamību. Un brīdī, kad attiecīgā prece vai pakalpojums patiešām būs nepieciešama, pastāv liela varbūtība, ka pasūtījums vai pieteikums tiks veikts tieši tavā mājaslapā.
Vēlos mājaslapas optimizāciju! Kā man rīkoties?
Foto: Freepik.com
Ja šo uzdevumu varētu paveikt pats, tu droši vien pašlaik nelasītu šo rakstu, vai ne? Lai gan īsumā ieskicējot, mājaslapas optimizācija var šķist visai vienkāršs uzdevums, tā nebūt nav – lai to paveiktu efektīvi un izjustu rezultātu, jāzina ļoti specifiskas nianses, turklāt attiecīgā niša nemitīgi mainās, tāpēc tas, kas derēja vakar, šodien vairs nestrādā. Šī iemesla dēļ attiecīgo uzdevumu vislabāk uzticēt nozares speciālistiem.
http://potencei.weebly.com
Pārdod Levitra 20mg. ( Labāka nekā Viagra, Cialis ) Oriģinālais BAYER ražojums. 24h bezmaksas piegāde visā Latvijā.
Cena: 4 tab. – 50 EUR ; 12 tab. – 100 EUR ; 30 tab. – 200 EUR
Mob. +371 24975475
ЛЕВИТРА 20мг на продажу. Оригинальный продукт BAYER. Бесплатная доставка 24 часа по всей Латвии.
Цена: 4 таб. – 50 евро; 12 табл. – 100 евро; 30 табл. – 200 евро
Моб. +371 24975475