Aptauja: 74% Latvijas iedzīvotāju neseko līdzi modes tendencēm

Vairums Latvijas iedzīvotāju (74%) atzīst, ka neseko līdzi modes tendencēm un pārsvarā iegādājas attiecīgajā sezonā veikalos pieejamo, liecina modes un izklaides centra “Rīga Plaza” veiktā aptauja*. Tendencēm vairāk seko līdzi jauni cilvēki. Vairāk nekā 80% vīriešu atzīst, ka to nedara vispār vai dara reti. Tas atspoguļojas arī iepirkšanās paradumos – tikai 26% iedzīvotāju atzīst, ka garderobi veido, iedvesmojoties no jaunākajām tendencēm. Vairāk nekā puse – 66% – respondentu atzīst, ka apģērbu iegādājas tirdzniecības centros.

Pārliecinošais vairākums atzīst, ka iegādājas to, kas attiecīgajā sezonā pieejams veikalos (75%). Tikai viena ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju – pārsvarā sievietes – rūpīgi plāno un atjauno katras sezonas garderobi. Liela daļa sieviešu un vīriešu apliecina (60%), ka jauna apģērba iegāde nav impulsīva, bet plānota. Respondenti savu garderobi papildina, iepērkoties dažādas vietās – izvēloties gan tirdzniecības centru (66%), gan interneta veikalu (26%), gan mazo (boutique tipa) veikalu (25%) piedāvājumu.

Apģērba izvēlē vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju priekšroku dod tumšas krāsas apģērbiem, košu un krāsainu apģērbu izvēloties reti. Tumšas krāsas apģērbu vairāk iecienījuši tieši vīrieši, tāpat šie krāsu toņi dominē arī jauniešu garderobē. Neskatoties uz to, ka krāsainu apģērbu latviešu garderobēs ir maz, sievietes uz kopējā fona ir drosmīgākas. Interesanti, ka tieši gados vecāki cilvēki – 60-74 gadi – uzdrīkstas vairāk riskēt un valkā košu apģērbu.

“Aptauja skaidri iezīmē vidējā Latvijas iedzīvotāja modes portretu – savās izvēlēs esam konservatīvi un, iegādājoties apģērbu, mums nepatīk eksperimentēt. To atzīst 73% Latvijas iedzīvotāju. Salīdzinoši maz iedzīvotāju iepērkoties iedvesmojas no presē, internetā vai sociālajos tīklos redzētā. Labprātāk uzticamies tuvinieku viedoklim – 39% respondentu pirms apģērba iegādes konsultējas ar savu ģimeni, biežāk iespēju konsultēties izmanto tieši vīrieši,” komentē “CBRE Baltics” aktīvu pārvaldes direktore Iveta Priedīte.

Šogad tirgotāji gada lielākās gada izpārdošanas jeb Melnās piektdienas aktivitātes daudzviet organizē pat veselas nedēļas ietvaros. Modes un izklaides centrs “Rīga Plaza” aicina apmeklētājus iepirkties atbildīgi un ievērot epidemioloģiskās drošības prasības, apmeklējot tirdzniecības centru. “Rīga Plaza” kopējā platība ir lielāka par 60 000m2, kas nozīmē, ka centru vienlaicīgi un ieturot drošu distanci var apmeklēt līdz 6 000 cilvēku. Katram apmeklētājam tiek nodrošināta 10 m2 liela platība. 

Tirdzniecības centrs ir ieviesis papildu drošības pasākumus, izvietojot bezkontakta dezinfekcijas iekārtas pie visām tirdzniecības centra ieejām, pastiprināti uzkopjot un dezinficējot telpas, kā arī nodrošinot bezmaksas sejas maskas tiem apmeklētājiem, kuri tirdzniecības centru apmeklējuši bez maskas.

1

TOP Komentāri

avatar
1 Komentāra topiki
0 Raksta atbildes
0 Sekotāji
 
Vislielākā reakcija
Karstākais komentāru topiks
1 Komentāru autori
LEVITRA Nesenie komentāru autori
jaunākie vecākie vispopulārākie
LEVITRA
Viesis
LEVITRA

http://potencei.weebly.com

Pārdod Levitra 20mg. ( Labāka nekā Viagra, Cialis ) Oriģinālais BAYER ražojums. 24h bezmaksas piegāde visā Latvijā.
Cena: 4 tab. – 50 EUR ; 12 tab. – 100 EUR ; 30 tab. – 200 EUR
Mob. +371 24975475

ЛЕВИТРА 20мг на продажу. Оригинальный продукт BAYER. Бесплатная доставка 24 часа по всей Латвии.
Цена: 4 таб. – 50 евро; 12 табл. – 100 евро; 30 табл. – 200 евро
Моб. +371 24975475