Čipsis un Dullais ar dziesmu “Šķirošanās laiks” aicina domāt par vides ilgtspēju
Mūzikas duets jeb jaunā viļņa šlāgera grupa, kā mākslinieki sevi dēvē, laiduši klajā smeldzīgu balādi “Šķirošanās laiks”, kas aicina pievērst uzmanību vides ilgtspējai un derīgo atkritumu pārstrādei.
“Balāde “Šķirošanās laiks” liek aizdomāties par to, cik videi draudzīgi ikdienā esam savos paradumos. Patiesībā to var salīdzināt arī ar cilvēku attiecībām. Lai arī vārds “šķiršanās” visbiežāk asociējas ar negatīvo un kaut kā zaudējumu, ne vienmēr tas tā arī ir. Šķirties, gluži tāpat kā šķirot, ir jāprot. Šķiroties mēs atvēlam laiku un telpu kam jaunam, dodam sev iespēju gūt jaunus iespaidus. Tas pats ar šķirošanu – pārdomāta šķirošana ved pretī ilgtspējai un jaunradītām lietām,” pārdomās dalās Čipsis.
“Vienkāršiem vārdiem sakot, dziesma ir stāsts par draudzību, kas uz brīdi pārtrūkst. Tomēr, kā zināms, īsta draudzība un mīlestība ir uz mūžu – arī jaunā veidolā, arī jaunos stāstos. Lai arī kādi būtu mūsu ikdienas paradumi, mēs allaž varam atgriezties pie būtiskā. Un vides ilgtspēja šobrīd ir ļoti aktuāla tēma, tāpēc arī savu vēstījumu nolēmām ietērpt tieši dziesmas vārdos,” turpina Dullais.
Dziesmai “Šķirošanas laiks” sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu tapis arī videoklips, kur sākotnējie galvenie varoņi ir metāla bundža un plastmasas pudele, kas, veicot pilnu šķiršanās un šķirošanās ceļu, satiekas jaunos veidolos – kā džemperis un velosipēda riepas detaļa.
Par Čipsis un Dullais:
Čipsis un Dullais ir latviešu mūzikas duets, kas lielākoties izpilda romantiskas dziesmas žanrā, ko paši dēvē par “jaunā viļņa šlāgeri”. Duetu veido Mārtiņš Ābols un Ģirts Strumpmanis, citos rokmūzikas žanros pieredzējuši mūziķi, kas apvienojās 2007. gadā. 2012. gadā izdeva debijas studijas albumu “P.S. es Tevi mīlu”. 2016. gadā saņēma Alternative.lv gada balvu kā “Alternatīvākā grupa”. 2020. gada jūnijā duets izdeva otro albumu “Bravo!”, kas tika nominēts Latvijas mūzikas ierakstu gada balvai “Zelta mikrofons 2020” kategorijā “Šlāgermūzikas albums”.
Foto & video: publicitātes
TOP Komentāri