Aptauja: Ziemassvētkos Latvijas iedzīvotāji visvairāk vēlas veselību

Šogad Latvijas iedzīvotāji Ziemassvētku vecītim visbiežāk vēlētos lūgt veselību, mieru un finansiālo stabilitāti, liecina modes un izklaides centra “Rīga Plaza” veiktā aptauja*. Lielākā daļa (83%) svētku laiku plāno pavadīt kopā ar ģimeni, savukārt svētkiem gatavoties sāk vien pāris nedēļas iepriekš.

Trešdaļa aptaujāto (29%) Ziemassvētkiem sāk gatavoties apmēram mēnesi iepriekš, bet katrs ceturtais to dara pēdējā brīdī – šāda pieeja īpaši raksturīga vīriešiem. Dāvanas saviem tuviniekiem un draugiem Latvijas iedzīvotāji visbiežāk izvēlas, paļaujoties uz savu intuīciju vai interesējoties par saņēmēja vēlmēm. Salīdzinoši bieži iedvesma tiek meklēta arī internetā.

Aptauja rāda, ka Ziemassvētku dāvanu iegādē cilvēkiem svarīgi ir īpašie piedāvājumi, atlaides un iegādāto lietu ilgtspēja un kvalitāte. Vairāk nekā trešdaļai ļoti svarīgi ir atrast ko unikālu vai izveidot personalizētu dāvanu.

Redzam, ka pieaug tendence pievērst uzmanību dāvanu praktiskumam un to pievienotajai vērtībai ikdienā. Cilvēki izvēlas dāvanas, kas ne tikai sagādā prieku, bet arī ir ilgtspējīgas un pielietojamas ilgtermiņā. Aizvien biežāk cilvēki izvēlas svētkos dāvināt arī tirdzniecības centra dāvanu karti, kas ir praktiska un ilgtspējīga dāvana, jo sniedz iespēju tās saņēmējam piepildīt viņa vajadzības. Mūsu apmeklētāju pirkšanas paradumi motivē mūs pastāvīgi papildināt piedāvājumu ar kvalitatīvām un ilgtspējīgām precēm,” stāsta “Rīga Plaza” pārvaldnieka “Colliers” aktīvu pārvaldes direktore Irīna Toropova.

Ziemassvētku laiku Latvijas iedzīvotāji visbiežāk pavada mājās kopā ar ģimeni (83%), retāk izvēlas ceļot vai piedalās labdarības aktivitātēs. Aptaujātie vecuma grupā 60-74 biežāk norādījuši, ka šajā laikā izvēlas izbaudīt mieru un atpūtu vienatnē.

Šajos Ziemassvētkos iedzīvotāji Ziemassvētku vecītim vēlas lūgt veselību, mieru un finansiālo stabilitāti. Interesanti, ka aptaujātie vecumā no 18 līdz 29 gadiem biežāk nekā citas vecuma grupas norādījuši, ka vēlētos mīlestību vai ceļojumu. Tas liecina par paaudžu atšķirīgajām prioritātēm – jaunā paaudze vairāk tiecas pēc piedzīvojumiem un emocionāla piepildījuma, kamēr vecākās paaudzes cilvēku vēlmēs dominē praktiski un stabilitāti nodrošinoši faktori.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar