Līgatnes dabas takās varēs kļūt par ķepu detektīvu un pavadīt lāčus ziemas miegā

Līgatnes dabas takas skolēnu brīvlaika nedēļā piedāvā aktīvas un radošas izklaides – ikvienam, būs iespēja kļūt par “ķepu detektīvu” vai simboliski pavadīt lāčus ziemas miera periodā, piedaloties izzinošās spēlēs par lāčiem un kopīgi skatoties animācijas filmu “Čuči, čuči”.

Piektdien, 27. oktobrī, un svētdien, 29. oktobrī, plkst. 10.00 Līgatnes dabas takās notiks pārgājieni visai ģimenei “Ķepu detektīvs Līgatnes dabas takās”. Pārgājienus vadīs gids, kas mudinās piecu kilometru garumā dalībniekus šķetināt dzīvnieku atstāto ķepu noslēpumus. Dalība pārgājienos paredzēta ierobežotam cilvēku skaitam ar Līgatnes dabas taku apmeklētāju biļetēm. Biļetes ērti iegādāties iepriekšpārdošanā www.bilesuparadize.lv

Savukārt sestdien, 28. oktobrī no plkst. 11.00-14.00 aicinām interesentus uz lāčiem veltītu pasākumu, kurā tiks demonstrēta pašmāju animācijas studijā “AtomArt” filca tehnikā radītā multfilma “Čuči, čuči”, darbosies filca lācīšu darbnīca un būs iespēja iesaistīties izzinošās spēlēs, lai netradicionālā veidā labāk izprastu lāčus dabā un folklorā. 

“Tuvojoties ziemai, savvaļas lāči dodas ziemas guļā. Nebrīvē uzaugušie, tostarp Līgatnes dabas taku lāči,  ziemas miegu neguļ, taču, sākoties rudenim, ir mazāk aktīvi un vairāk laika pavada savā mītnē, tādēļ ne vienmēr ir redzami apmeklētājiem. Mūsuprāt, režisores Māras Liniņas  animācijas filmas “Čuči, čuči” kopīga skatīšanās būs lielisks veids kā simboliski pavadīt mūsu ķepaiņus ziemas guļā. Multfilmas pamatā ir latviešu tautasdziesmas “Aijā, žūžū, lāča bērni” motīvs – kamēr lielie lāči dodas dienas gaitās, gādāt ogas un medu, viņu bērni paliek mājās un kopā ar aitiņām nokļūst jautros piedzīvojumos,” stāsta Līgatnes dabas taku izglītības un komunikācijas speciāliste Arta Krūmiņa. 

Līgatnes dabas taku jaunumus, darba laikus un informāciju par šeit apskatāmajiem dzīvniekiem var uzzināt interneta vietnē www.ligatnesdabastakas.lv un  Facebook profilā Līgatnes Dabas Takas

TOP Komentāri

avatar