Zinātne iedvesmo pārmaiņām: Skolotāji gatavi emocionālā intelekta metodēm klasē
Piesātināta mācību programma un dzīvespriecīga atmosfēra. Visas dienas garumā skolotāji apguva zināšanas par emocionālo smadzeņu darbību un aktivitātēm, ko pielietot klasē, lai neitralizētu stresa rašanos un uzlabotu bērnu spēju mācīties. Pēc mācībām skolotāji no Rīgas Valda Zālīša sākumskolas izteicās, ka nekad vēl nav dzirdējuši tik daudz pozitīvu emociju un patiesu smieklu kā šādās mācībās. Gan elpošanas vingrinājumu apgūšana, gan spēles palīdzēja atraisīties un saliedēties vēl vairāk.
Skolotāji mācījās un izmēģināja dažādas spēles, elpošanas un mentālos vingrinājumus, kurus varēs pielietot ikdienas darbā. Par šo metožu pozitīvo ietekmi ir veikti neskaitāmi pētījumi un tās tiek pielietotas daudzās pasaules līmeņa izglītības iestādēs un nu jau arī daudzviet Latvijā.
Kā izteicās viens no pasākuma organizētājiem un lektoriem, biznesa treneris Zuarguss: “Vairākus gadus strādājot gan ar uzņēmumiem, gan arī tagad ar skolām, ir redzams, kāpēc Emocionālais Intelekts tiek mācīts tādos uzņēmumos kā Google, BMW un interneta iepirkšanās gigantā Amazon – emociju ietekme uz mūsu darbu un dzīvi ir milzīga. Ja mēs mākam šo ietekmi izmantot pozitīvi, rezultāti var būt pārsteidzoši labi. Emocijām ir milzīga nozīme mācību procesā, un nespēja tās kontrolēt rada bremzējošu faktoru, lai radītu normālu mācību procesu.
Mācību programmu Augsta Emocionālā intelekta apgūšanai skolotājiem licencējis ir Rīgas domes Izglītības, kultūrās un sporta departaments. Ievada programma paredz mācības divu dienu garumā – 16.martā un 5.maijā. Mācību uzdevums ir dot iespēju skolotājiem būtiski uzlabot mācību procesu, parūpējoties par savu un skolēnu stresa neitralizāciju.
Iepriekš veiksmīgi īstenotas Augsta emocionālā intelekta programmas skolās kā Rīgas pļavnieku pamatskola, 21. un 84. vidusskola, kā arī uzņēmumos Nordea, Swedbank un MTG TV Latvia.
Mācības klātienē vēroja pārstāvji no Valsts satura un izglītības centra un Slimību profilakses un kontroles centra, kuri pozitīvi vērtēja programmu un pielietotās metodes.
Foto: publicitātes
TOP Komentāri