Valentīndienā mīlestībā plāno atzīties 6% aptaujāto iedzīvotāju
Turklāt 6% no tiem iecerējuši šajā dienā atzīties mīlestībā savai simpātijai, secināts SIA Narvesen Baltija veiktajā aptaujā. Par svarīgākajiem veiksmes faktoriem ideālam randiņam 42% iedzīvotāju uzskata abpusējas simpātijas un saistošas sarunas (17%), turklāt skūpsts randiņa noslēgumā ir obligāts pēc 15% aptaujāto domām.
Starp iecienītākajiem pārsteigumiem mīļotajiem minētas dažādas tematiskas dāvanas, kā arī romantiskas vakariņas divatā un došanās uz kādu īpašu pasākumu. Vaicāti par piemērotākajām izklaidēm Valentīndienas randiņam, lielākā daļa jeb 40% norādījuši došanos kopīgā pastaigā, 29% izvēlas restorāna vai kafejnīcas apmeklējumu, savukārt katrs desmitais respondents labprāt apmeklētu kino vai teātri.
Raksturīgi, ka visbiežāk jeb 36% gadījumu cilvēki randiņā viens otru iepazīst sarunu laikā pie kafijas tases. Lai mudinātu cilvēkus iepazīties un palīdzētu tiem atrast savas otrās pusītes, Narvesen ir sarūpējis īpašas krūzītes ikvienam kafijas cienītājam.
“Iepazīties iespējams visur – ejot uz darbu vai skolu, veikalā, kā arī sabiedriskajā transportā. Tomēr bieži, baidoties no atraidījuma, simpātija tā arī netiek uzrunāta. Tāpēc Narvesen ir sagatavojis jaunas kafijas krūzītes Valentīndienas noskaņās, lai ikviens var izvēlēties savam attiecību statusam piemērotāko dizainu. Ja esi brīvs, izvēlies zaļo krūzīti, ja aizņemts – sarkano. Galvenais ikdienas steigā ir nepaiet garām savai simpātijai, uzdrīkstēties uzsākt sarunu un iepazīties,” stāsta Narvesen mārketinga un iepirkumu direktore Agnija Šmite.
Aptaujas rezultāti liecina, ka vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju ikdienā izrāda un atklāti runā par savu attiecību statusu. Turpretim jaunieši līdz 25 gadu vecumam ir krietni noslēgtāki un divtik retāk gatavi runāt par savām attiecībām.
SIA Narvesen Baltija aptauja veikta internetā februāra sākumā un tajā kopumā piedalījās 2376 respondenti.
TOP Komentāri