“Tele2” ievieš Latvijā jaunu risinājumu klientu aizsardzībai pret krāpniekiem

Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” sadarbībā ar kolēģiem Zviedrijā ir ieviesis drošības risinājumu klientiem, lai viņus pasargātu no krāpniekiem, kas sūta īsziņas. Turpmāk “Tele2” klienti, saņemot aizdomīga rakstura īsziņas, varēs tās pārsūtīt uz bezmaksas numuru 1677. Automatizēta drošības sistēma saņemtās īsziņas izanalizēs, un, konstatējot krāpnieciskas pazīmes, tās bloķēs un citi klienti tās vairs nesaņems.

Krāpnieki nepārtraukti meklē dažādus “radošus” risinājumus, lai apkrāptu cilvēkus, kas ikdienā lieto mobilos sakarus. Oktobra laikā “Tele2” drošības pakalpojums “Interneta drošība” vien novērsa vairāk nekā 2,1 milj. drošības draudus uzņēmuma klientiem. Tomēr ne visus drošības draudus ir iespējams pietiekami ātri novērst, tādēļ arī ir izveidots īpašs bezmaksas numurs 1677, uz kuru klienti var ziņot par aizdomīga rakstura īsziņām, jo viens no populārākajiem krāpšanas veidiem ir viltotu īsziņu nosūtīšana, piemēram, bankas, kurjerpasta vai kādas valsts institūcijas vārdā ar krāpnieciskām saitēm, kuras aicina atvērt.

“Mūsu ikdiena aizrit straujā tempā un šajā steigā bieži vien nepievēršam uzmanību dažādām detaļām. Šo steigu izmanto arī krāpnieki, kuri nosūta īsziņas, kas ļoti līdzinās tām, kādas teorētiski varētu sūtīt banka, kurjerpasts vai kāda valsts institūcija,” stāsta “Tele2” drošības nodaļas vadītājs Mārtiņš Melnis. “Lai palīdzētu mūsu klientiem, esam ieviesuši ērtu risinājumu, kas ļaus viņiem ziņot par aizdomīgiem gadījumiem un mums operatīvāk reaģēt un novērst krāpniecības gadījumus. Klientiem tikai atliks aizdomu gadījumā pārsūtīt saņemto īsziņu uz numuru 1677.”

“Tele2” šo drošības risinājumu ieviesis sadarbībā ar Zviedrijas kolēģiem, kas jau izmanto šādu tehnoloģisko risinājumu, lai samazinātu krāpniecisko gadījumu skatu.

“Tele2” aktīvi analizē jaunākos krāpniecības veidus un jau šogad ir ieviesis jaunus drošības risinājumus klientu aizsardzībai, piemēram, pakalpojumu “Interneta drošība”, papildu autentifikāciju, veicot pirkumu uzņēmuma e-veikalā, kā arī paziņojumu saņemšanu, ja tiek veiktas izmaiņas klienta datos “Tele2” pašapkalpošanās portālā.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar