Pārtrauks personalizēto e-talonu bloķēšanu pasažieriem bez sadarbspējīga COVID-19 sertifikāta

Līdz ar ārkārtējās situācijas beigām un dažādu COVID-19 ierobežojumu mīkstināšanu, “Rīgas satiksme” no 1. marta pārtrauks atlaižu bloķēšanu tiem klientiem, kuriem nebija sadarbspējīga COVID-19 sertifikāta. Tiem klientiem, kuriem tika bloķēts e-talons un atcelta atlaide, tiek aicināti, iepriekš pierakstoties, doties un kādu no “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem, lai izgatavotu jaunu e-talonu un atjaunotu atlaidi.

 Lai noformētu jaunu e-talonu, kā arī atjaunotu braukšanas maksas atvieglojumu, klientam jādodas uz kādu no “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, noteikti līdzi jāņem pase vai eID. Par jauna e-talona izgatavošanu jāmaksā 2,85 eiro.

Vienlaikus aicinām klientus, kas saņem braukšanas maksas atvieglojumus, pievērst uzmanību sava personalizētā e-talona statusa derīguma termiņam. Tuvojoties derīguma termiņam beigām, savlaicīgi jādodas uz kādu no klientu apkalpošanas centriem, lai pagarinātu atlaidi braukšanai sabiedriskajā transportā.

“Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa uzņēmuma informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā aizpildot pieteikuma anketu: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register

Klientu apkalpošanas centru adreses un darba laiki: https://www.rigassatiksme.lv/lv/biletes/bilesu-tirdzniecibas-vietas/klientu-apkalposanas-centri/

Valdības noteiktās izmaiņas COVID-19 sertifikātu izmantošanā pārējos “Rīgas satiksmes” klientus neietekmēs. Ja klients jau ir noformējis atlaižu saņēmēja statusu, tad arī turpmāk tas Rīgas sabiedriskajā transportā – autobuss, trolejbuss tramvajs, var braukt ar iepriekš piešķirto braukšanas maksas atvieglojumu.

COVID-19 izplatības mazināšanā ar Ministru kabineta rīkojumu Nr. 720 no 2021. gada 15. novembra “Rīgas satiksme” atcēla braukšanas maksas atvieglojumus sabiedriskajā transportā un bloķēja personalizētos e-talonus pilngadīgajiem klientiem, kuriem nebija COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Saziņai ar «Rīgas satiksmi» aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862, vai arī sūtīt e-pastu uz info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu «Sazinies ar mums», kurā ikviens elektroniski var iesniegt savu pieteikumu.

Infografika: publicitātes

TOP Komentāri

avatar