Mežpils alus palielina apgrozījumu par 41% un izvērš sortimentu
Šogad Mežpils alus pārdotās produkcijas apjoms gada pirmajos deviņos mēnešos ir pieaudzis par 41%, bet tā vērtība palielinājusies vēl straujāk – par 52%, liecina Nielsen jaunākie dati. Reaģējot uz patērētāju pieaugošo pieprasījumu ekskluzīvā alus kategorijā, Mežpils papildina sortimentu ar pieciem jauniem, ekskluzīviem portera alus veidiem.
“Šogad alus nozarē turpinās premium segmenta attīstība un kopējais pārdotā alus apjoms šajā kategorijā deviņu mēnešu laikā ir audzis par 2%, bet vērtība par 14%. Esam gandarīti, ka mūsu klienti ir ļāvuši Mežpils alum augt vēl straujāk nekā nozarei kopumā un septembrī ieguvām vēsturiski lielāko tirgus daļu. Lielākā izaugsme ir bijusi Mežpils Tradicionālajam alum, kura pieprasījums ir vairāk nekā dubultojies. Tomēr redzam, ka arī tumšais alus kļūst arvien pieprasītāks Latvijas iedzīvotāju vidū ne tikai ziemas, bet arī vasaras mēnešos. Tā pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 23%, tādēļ mērķtiecīgi paplašinām piedāvājumu ar jaunām, eksperimentālām portera alus šķirnēm,” stāsta Mežpils alus zīmola vadītāja Alise Pizika.
Ierobežotā daudzumā veikalos un restorānos jau novembrī būs pieejamas šādas jaunas alus šķirnes: Mežpils Sherry porteris, Mežpils Rum porteris, Mežpils Cognac porteris, Mežpils Islay porteris, Mežpils JD porteris. Šīs alus šķirnes ir veidotas, izmantojot Latvijā līdz šim nebijušu brūvēšanas procesu. Katra alus šķirne ir 12 mēnešus nogatavināta ozolkoka mucās, kas iepriekš lietotas viskija, konjaka, šerija vai ruma pagatavošanai, tādējādi alus iegūst tiem raksturīgas garšas nianses un aromātu.
Viena no Mežpils prioritātēm ir sabiedrības izglītošana un alus kultūras attīstība Latvijā, tādēļ šogad no 15. – 22. novembrim tiek organizēta “Mežpils portera nedēļa”. Tās laikā būs pieejami īpašie piedāvājumi restorānos, kas ļaus uzzināt vairāk par portera alus un dažādu ēdienu saderību, kā arī tiks organizēta virkne diskusiju nozares ekspertu vidū.
Foto: publicitātes
TOP Komentāri