Latvijā radītā lietotne uzvar prestižajā mūzikas tehnoloģiju konkursā Midemlab 2020

Noslēdzoties lielākajam starptautiskās mūzikas notikumam Eiropā MIDEM konferencei,  aizvadītajā nedēļā Parīzē noskaidroti vadošā mūzikas industrijas tehnoloģiju konkursa “Midemlab 2020” uzvarētāji. Kategorijā “Music Creation & Education” uzvarējusi Latvijā radīta mūzikas mācību lietotne Solfeg.io. “Midemlab 2020” iezīmē konkursa 13. gadskārtu, turpinot atklāt daudzsološākos starptautiskos jaunuzņēmumus, kuru pienesums attīsta un pārveido mūzikas industriju.

Pasaulē vadošajā mūzikas tehnoloģiju konkursā, kurā līdz šim ar uzvaru debitējuši tādi plaši pazīstami industrijas pārstāvji kā Soundcloud, Kickstarter, The Echo Nest u.c., šogad tika iesniegts rekordliels pieteikumu skaits – vairāk nekā 200 pieteikumi no 49 valstīm, tostarp pirmo reizi konkursā pārstāvēts uzņēmums no Latvijas. Mūzikas mācību lietotne Solfeg.io starp 20 konkursa finālistiem uzvaras laurus plūca kategorijā “Music Creation & Education”, kurā līdztekus tika nominēti jaunuzņēmumi no ASV, Indijas un Francijas. Konkursā noskaidroti uzvarētāji arī kategorijās “Music Distribution & Discovery”,Music Marketing & Data/Analytics” un “Live Music Experiences”.

“Mēs, Solfeg.io komanda, neatlaidīgi strādājam pie tā, lai mūzikas apgūšanu padarītu par patiesi aizraujošu procesu, izmantojot digitālo tehnoloģiju sniegtās iespējas. Iekļūšana MIDEM finālā jau bija apliecinājums tam, ka mūsu ieguldītais darbs tiek novērtēts ne tikai mūzikas skolotāju un skolēnu vidū, bet arī pamanīts milzīgajā pasaules mūzikas industrijā. Uzvara konkursā viennozīmīgi ir liels gods – tā pierāda mūsu spēju radīt inovatīvu produktu, kas var izmainīt to, kā bērni un jaunieši apgūst mūziku visā pasaulē,” par sajūtām pēc konkursu rezultātu izziņošanas stāsta Toms Rusovs, Solfeg.io izpilddirektors.

Konkursa laikā 20 finālisti iepazīstināja ar savu uzņēmumu un tā radīto risinājumu starptautisko mediju un investoru žūriju, kuras uzdevums bija nominēt četrus uzvarētājus – pa vienam katrā konkursa kategorijā. Laureāti balvā ieguva bezmaksas juridiskās konsultācijas pie viena no vadošajiem nozares juristiem – Džefa Lībensona (Jeff Liebenson), sabiedrisko attiecību konsultācijas mūzikas un tehnoloģiju komunikācijas un pasākumu aģentūrā “Rock Paper Scissors”, mārketinga konsultācijas aģentūrā “Kuack Media”, kā arī mentoringa sesijas inovāciju uzņēmā “The Lynk”, individuālas tikšanās ar riska kapitāla grupu “Plus 8 Equity”, kā arī citas jaunuzņēmuma attīstībai nozīmīgas balvas.

Midemlab ir viens no prestižākajiem konkursiem novatoriskiem mūzikas industrijas un izklaides biznesa jaunuzņēmumiem. Iepriekšējie dalībnieki pēc piedalīšanās konkursā ir spējuši piesaistīt vairāku miljonu ASV dolāru lielu finansējumu uzņēmumu radīto produktu un pakalpojumu attīstībai. Citus – iegādājušies tādi tehnoloģiju nozares grandi kā Spotify, Apple un YouTube, turklāt lielākā daļa konkursa laureātu pašreiz ir veiksmīgi atraduši vietu plašajā mūzikas ekosistēmā.

Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar