„Cido” rada digitālās pasaules iedvesmotu produktu
Lai veselīgāku produktu izvēlei pievērstu jauniešu uzmanību, klasiskā ābolu sula ietērpta mūsdienīgos digitālās vides motīvos.
Viens Latvijas iedzīvotājs gadā izdzer vidēji 13litrus sulas un nektāru, kas ir ļoti zems rādītājs, salīdzinot ar citām Eiropas valstīm. Lai pievērstu jauniešu uzmanību veselīgāku produktu izvēlei ikdienas uzturā, izmantojot šobrīd tik aktuālo tehnoloģiju, tematiku, klasiskajam 0,2l ābolu sulas iepakojumam radīts īpaši pusaudžiem veltīts „CidoĀbols 5D”dizains.
Lasi vēl:
Pilna servisa autocentrs – kas tas ir un ko tas sevī ietver?
Modris Apse: Terminatora laikmets ir jau sācies. Rediģētās pumpas vairs noslēpt nevaram un privātums...
Investējot 7,5 miljonus eiro, atklāj revolucionāra koncepta studentu viesnīcu “Duck Republik”
Pētījums: IT ārpakalpojumus izmanto puse no uzņēmumiem
TOP Komentāri