Rīki ērtai personāla datu sinhronizēšanai un pārvaldīšanai

Caurmēra uzņēmums sava personāla vadīšanai izmanto vairākus rīkus dažādām funkcijām – no izdevumu pārvaldības līdz darbības pārskatu izveidošanai. Plašai digitālajai saimniecībai ir vairāki trūkumi: nepieciešamība pēc lietotāju piekļuves un datu uzglabāšanas daudzās platformās, kas rada ievērojamus drošības riskus, būtisks laika patēriņš, iestatot katru jaunu rīku un pievienojot tajā informāciju par uzņēmuma darbiniekiem u. c. Taču iespējama arī cita pieredze, sinhronizējot personāla informāciju ar visām uzņēmumam nepieciešamajām datu sistēmām.

Mūsdienu cilvēku pilnvērtīgai darbībai ir nepieciešams vairāk datu nekā jebkad agrāk – ne tikai profesionālā dzīve, bet arī izglītība, izklaide un socializēšanās lielā mērā notiek digitālajā vidē. Līdz ar Covid-19 pandēmiju arī vairums uzņēmumu visā pasaulē ir piedzīvojuši strauju digitālo lēcienu, arvien vairāk ikdienas darbību uzticot sistēmām, dažādiem digitālajiem rīkiem un pēdējā laikā – arī mākslīgajam intelektam. Lai neapjuktu daudzo sistēmu labirintā, ir svarīgi nodrošināt efektivitāti un konsekvenci visā personālvadības tehnoloģiju paketē.

Jo vairāk dažādu rīku ir savstarpēji integrēti, jo vieglāk pievienot informāciju par jauniem darbiniekiem un nodrošināt tūlītēju piekļuvi nepieciešamajām lietojumprogrammām. Kad kāds darbinieks pamet uzņēmumu, tas savukārt ļauj ar vienas komandas palīdzību deaktivizēt šo darbinieku visos uzņēmuma kontos.

“Mūsu pieredze personālvadības rīku integrācijā šobrīd ir ievērojama – Deel HR API darbojas ar vairāk nekā 15 platformām, un to skaits aug. Strādājam ar Brex, Ramp, CultureAmp, ChartHop un citām sistēmām, kas nodrošina netraucētu lietotāju pārvaldību visā uzņēmuma tehnoloģiju paketē. Tas ļauj dažu minūšu laikā sinhronizēt informāciju par darbinieku – vārdu, e-pastu, nodaļu un darba vietu – no Deel HR API ar citām lietojumprogrammām. Tas nozīmē, ka, pievienojot savu uzņēmumu jaunam rīkam, piemēram, CultureAmp vai Brex, var vienlaikus augšupielādēt visu informāciju par darbiniekiem un uzreiz sākt darbu. Tas ir būtisks atvieglojums lieliem uzņēmumiem ar lielu skaitu darbinieku, jo ietaupa daudz laika un cilvēkresursu tādu uzdevumu veikšanai, kas bez šīm integrācijām būtu jāveic manuāli,” stāsta Līna Lāsa (Liina Laas), starptautiskās personālvadības platformas Deel paplašināšanās vadītāja Centrāleiropā un Austrumeiropā.

Daži noderīgi rīki datu sinhronizācijai

ChartHop piedāvā uzņēmumiem veselīgu personāla datu caurskatāmību, savienojot darbinieku datu puzles daļiņas, lai sniegtu vispārēju priekšstatu par komandas profilu. ChartHop platforma ir veidota, balstoties daudzskaitlīgās integrācijās; vajadzības gadījumā visus ievadītos datus var eksportēt un izmantot īpašās lietojumprogrammās, kā arī vienkārši atjaunināt un aizsargāt, nodrošinot atbilstošu konfidenciālu datu uzglabāšanu.

TeamOhana risina darbinieku skaita pārvaldības problēmu, kuru lielākā daļa uzņēmumu pat neapzinās. Nepietiekama darbinieku skaita pārvaldība noved pie nesasniegtiem biznesa mērķiem un aizkavētiem ieņēmumiem, kas augošiem uzņēmumiem var nozīmēt nepamatotus tēriņus un pat darbinieku atlaišanu. Šī integrācija ļauj izveidot diagrammas, pārvaldīt uzņēmuma darbinieku skaita plānu un pārvaldīt uzņēmuma darbinieku algu budžetu un likmes.

Rewatch ir efektīvs komandu saziņas rīks. Saskaņā ar jaunākajiem statistikas datiem katru gadu Zoom sanāksmēs tiek pavadīti vairāk nekā 3,3 triljoni minūšu. Tomēr Zoom pilnībā neizmantot potenciālu, ko savukārt piedāvā Rewatch – sapulču transkripcijas. Platformas lietotāji var automātiski sinhronizēt savas komandas.

Brex lietotāji var automatizēt izdevumu pārvaldības procesu, uzņēmumam palielinoties. Tā ir iespēja pārvaldīt visus savus izdevumus vienuviet – maksājumu karšu lietojumu, kompensācijas, rēķinu apmaksu, komandējumu un citus izdevumus.

360Learning izmanto mākslīgo intelektu un sadarbības funkcijas, lai sinhronizētu komandas un uzņēmumu ekspertus apmācību un izaugsmes programmām, sniedzot atbalstu ātrai un nepārtrauktai zināšanu un prasmju pilnveidošanai. 360Learning automātiski sinhronizē lietotāju izveidi, atjaunināšanu vai deaktivizēšanu pakalpojumā.

Attēls: publicitātes

TOP Komentāri

avatar