Latvija kļūst par arvien populārāku biznesa pasākumu galamērķi

„Rīga ir reģionāls biznesa pasākumu centrs, kas spēj sniegt pasaules līmeņa kvalitāti. Konferencēs un citos lietišķajos pasākumos arvien vairāk izmantojam arī jaunās tehnoloģijas, kas ļauj uzdot jautājumus sociālajos tīklos, veicina kontaktu apmaiņu un rosina diskusijas,” skaidro pasākumu organizēšanas aģentūras „BIG event” vadītāja Solvita Ķieģele.

Provizoriskie novērojumi un ekspress aptaujas viesnīcu vidū liecina – šā gada pirmā puse bija piesātināta ne tikai ar Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības (ES) Padomē pasākumiem, bet arī ar dažādām konferencēm, kas tieši vai netieši saistītas ar prezidentūru. Turklāt sešos pirmajos mēnešos Latvijas galvaspilsētā norisinājās vairākas citas no prezidentūras neatkarīgas konferences un korporatīvie pasākumi.

No kopējā ārvalstu viesu skaita Rīgā pirmajos trijos mēnešos uzņēma 83,5% jeb 195 890 viesus. Uzsākot Latvijas prezidentūru ES Padomē, vairāk kā divas reizes pieauga viesu skaits no Beļģijas (par 141%). Palielinājās arī viesu skaits no Apvienotās Karalistes (par 49,3%), Dānijas (38,2%), Nīderlandes (36,7%) un Francijas (32,8%).

Arī nākotnes perspektīvas šķiet pozitīvas, jo Rīga spēj veiksmīgi konkurēt ar Skandināvijas valstu galvaspilsētām, sniedzot vienus un tos pašus pakalpojumus vienlīdz augstā kvalitātē, bet par zemāku cenu.

Pakāpeniski augļus sākt dot arī pēdējos gados Rīgas īstenotās kampaņas Eiropā, kuru nolūks ir popularizēt Latvijas galvaspilsētu kā iespējamu lietišķo pasākumu galamērķi.

 

 

TOP Komentāri

avatar