Konkurss jaunajiem modes dizaineriem

Latvijas Modes palāta un modes festivāls Riga Fashion Mood izsludina konkursu jaunajiem modes dizaineriem un šīs nozares studentiem. Konkursa uzvarētājs balvā saņems EUR 1000 savas kolekcijas rūpnieciskai izstrādei un realizācijai, kā arī iespēju papildināt savas biznesa zināšanas un prasmes.

No visiem iesūtītajiem pieteikumiem finālam tiks atlasītas piecas labākās kolekcijas. Šīs kolekcijas tiks demonstrētas Riga Fashion Mood, kas 3.-4.oktobrī norisināsies Spilves lidostā.

Visus finālistus vērtēs starptautiska žūrija. Konkursa uzvarētājs saņems EUR 1000 savas kolekcijas rūpnieciskai izstrādei un realizācijai Latvijas dizaina konceptveikalā “Taste Latvia”. Sadarbībā ar Banku augstskolas studiju programmu “Uzņēmumu vadīšana radošajās industrijās” uzvarētājam būs iespēja apgūt biznesa kursu “Uzņēmumu vadīšana modes industrijā”.

“Jauno un topošo dizaineru atbalstīšana ir viens no Latvijas Modes palātas darbības mērķiem. Manuprāt, labākais veids, kā to darīt, ir sniegt iespēju pierādīt un parādīt sevi. Riga Fashion Mood priecāsies savās dizaineru rindās uzņemt arī labākos no jaunajiem talantiem. Dizaineri noteikti novērtēs iespēju pacīnīties par savas kolekcijas ražošanu un realizēšanu konceptveikalā “Taste Latvia”,” stāsta Latvijas Modes palātas vadītāja Dita Danosa.

Konkursam var pieteikt kolekciju, kas sastāv no vismaz astoņiem tērpiem. Pieteikumā jāiekļauj īss kolekcijas apraksts, informācija par dizaineri un vismaz 4 kolekcijas fotogrāfijas. Pieteikums līdz 27.septembrim (ieskaitot) jānosūta uz e-pastu iveta.vecmane@gmail.com. Finālisti tiks paziņoti 30.septembrī.

Konkursu organizē Latvijas Modes palāta un Riga Fashion Mood sadarbībā ar konceptveikaliem “Taste Latvia”, Banku augstskolu un žurnālu “Pastaiga”.

Biedrība Latvijas Modes palāta apvieno modes dizainerus, mācībspēkus, ražotājus un citas modes attīstībā ieinteresētās personas. Modes palātas mērķis ir attīstīt modes platformu Latvijā un organizēt pasākumus, kas sniedz iespēju Latvijas modes dizaineriem un zīmoliem piedāvāt jaunās kolekcijas klientu segmentam vietējā un starptautiskā mērogā, kā arī veicināt Latvijas modes patēriņa pieaugumu sabiedrībā.

(Publicitātes foto)

TOP Komentāri

avatar