Varēs atgūt naudu par biļetēm uz pasākumiem, ja tos nevar apmeklēt epidemioloģiskās drošības prasību dēļ
Saeima ceturtdien, 23.septembrī, kā steidzamus pieņēma Covid-19 infekcijas izplatības seku pārvarēšanas likuma grozījumus, kas paredz atmaksāt iedzīvotājiem naudu par biļetēm uz pasākumiem, ja noteikto epidemioloģiskās drošības prasību dēļ personas tos nevar apmeklēt.
Grozījumi noteic tiesības skatītājiem atgūt naudu par iegādātajām biļetēm uz kultūras pasākumiem, ja pasākuma organizators ir mainījis iepriekš pārdošanā izliktā pasākuma norises noteikumus un noteicis tādas epidemioloģiskās drošības prasības, kas liedz pasākumu apmeklēt tādēļ, ka personai nav sadarbspējīga Covid-19 vakcinācijas, pārslimošanas vai testēšanas sertifikāta. Paredzēts, ka pakalpojuma sniedzējs naudu par iegādāto biļeti uz pasākumiem, kas bija izlikti pārdošanai līdz šī gada 15.jūnijam, atmaksās līdz šī gada 31.oktobrim.
Savukārt nauda par biļetēm uz pasākumiem, kas izlikti pārdošanai pēc šī gada 15.jūnija, ja personai 48 stundas pirms pasākuma vai pasākuma norises dienā ir pozitīvs Covid-19 testa rezultāts, pasākuma organizatoriem būs jāizmaksā 30 dienu laikā pēc pasākuma norises, paredz grozījumi.
Tāpat grozījumi paredz, ka pasākumu apmeklētāji varēs atgūt naudu par biļetēm, ja viņi nevarēs apmeklēt iepriekš pārdošanā izlikto pasākumu, ko organizatori pārcēluši uz citu laiku. Pakalpojuma sniedzējam biļešu nauda pēc personas pieprasījuma būs jāatmaksā termiņā, kas nav ilgāks par sešiem mēnešiem pēc attiecīgo ierobežojumu atcelšanas dienas.
Šī gada maija beigās Ministru kabinets noteica, ka no 15.jūnija pasākumus ir tiesīgas apmeklēt tikai vakcinētas un testētas personas. Likuma grozījumi rosināti, lai nodrošinātu iedzīvotāju tiesības atgūt naudu par iegādātajām biļetēm uz pasākumiem, kurus tie nevar apmeklēt noteikto ierobežojumu dēļ, jo nav paspējuši vai nav varējuši saņemt vakcīnu vai arī citu iemeslu dēļ nav vakcinējušies, kā arī nav izslimojuši Covid-19 infekcijas slimību, teikts likumprojekta anotācijā.
Saeimas Preses dienests
Foto: canva.com
TOP Komentāri