„Skudru pūznis” – vislabākais jaunais piena produkts 2013.gadā
Kompānija veikusi pētījumu, lai noskaidrotu labākos jaunos produktus dažādās grupās, tostarp dzērienu, mājsaimniecības, maizes u.c. Nominācijā „Labākais jaunais produkts 2013” piena produktu grupā par veiksmīgāko atzīts zīmola „Baltais” biezpiena sieriņš „Skudru pūznis”.
„Esam patiešām ļoti priecīgi un apmierināti par izrādīto klientu uzticību un atbalstu. Pašreiz tieši biezpiena sieriņi ir ļoti pieprasīti, jo sabiedrība laikam bija noilgojusies pēc daudz oriģinālākām un interesantākām garšām,” saka A/S „Tukuma Piens” mārketinga vadītājs Armands Artihovičs.
Viņš norāda, ka „Baltais” biezpiena sieriņi ar trīs dažādu kūku garšām Latvijā ir samērā jauni, un to ražošana uzsākta pavisam nesen. Pašreiz nopērkami „Baltais” biezpiena sieriņi „Kartupelis”, „Medus kūka” un „Skudru pūznis”, kā arī klasiskais vaniļas gardums.
Sesto gadu pēc kārtas Nielsen ir noteikusi iepriekšējā gada veiksmīgākos jaunos produktus Latvijā ātrās aprites patēriņa preču (FMCG) sektorā.
Lai noteiktu 2013.gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījums tika veikts divos posmos: pirmajā posmā tika analizēti Modernās Mazumtirdzniecības Indeksa 2013.gada pārdošanas dati dažādās produktu grupās par produktu vidējo mēneša pārdošanas apjomu naudas izteiksmē visos pilnajos periodos, kuros tie bija pieejami tirgū; otro posmu veidoja internetā veiktas patērētāju aptaujas, kas novērtēja pēc Modenās Mazumtirdzniecības Indeksa datiem noteikto top produktu reālo izplatību un lietošanu Latvijas patērētāju vidū. Abu posmu izpētes rezultāti tika apkopoti indeksā, kas noteica kopējos rezultātus par veiksmīgāko jauno produktu.
Foto: img.zl.lv
TOP Komentāri