Logo konkursā uzvarējis darbs “Rīga – šeit cilvēki satiekas”
vērtējums sociālā tīkla Facebook Rīgas domes kontā. Par darbu “Rīga – šeit cilvēki satiekas” tika atdotas 1967 balsis.
Taču visvairāk cilvēku izmantoja piedāvāto variantu – neatbalstīt nevienu no piedāvātajiem logo. Šādu izvēli pauduši 4447 sociālo tīklu lietotāji. Ņemot vērā lielo skaitu balsotāju, kas izteikušies pret visiem piedāvātajiem variantiem, uzvarējušais darbs nekļūs par Rīgas oficiālo logo, nolēma žūrija.
“Uzvarētājs saņems 1.vietai paredzēto godalgu, un mēs šo logo, attiecīgi pielāgojot, visu 2016.gadu izmantosim pilsētas svētku noformējumā – Lieldienās, Jāņos, pilsētas svētkos, Ziemassvētkos. Šādam nolūkam labi piemērots ir gan logo, gan tā devīze – “Rīga – šeit cilvēki satiekas” ” – žūrijas lēmumu pamato Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs. “Bet Rīga pagaidām vēl uz kādu laiku paliek bez sava logotipa. Kā to radīt, par to domāsim atsevišķi.”
Rīgas pašvaldības izsludinātajā konkursā galvaspilsētas logotipa izvēlei bija iesniegti 159 pieteikumi.
Konkursā iesniegto darbu vērtēšana notika divās kārtās. Vispirms konkursa komisija noteica 8 labākos darbus, kas tika nodoti sabiedrības balsojumam sociālā tīkla Facebook Rīgas domes kontā. Šajā balsojumā piedalījušies 12042 balsotāji. Par darbu “Rīga – šeit cilvēki satiekas” atdotas 1967 balsis. Pārējie rezultāti: “Rīga – īstā pilsēta” – 1647 balsis, “Rīga atvērta” – 1603 balsis, “Rīga manā sirdī” – 1225 balsis, gaiļu ornaments bez devīzes – 416 balsis, Lauvas – 331 balss, “Pilsēta, kas vieno” – 224 balsis, “Rīga notiek” – 181 balss.
Galīgais vērtējums sastāv no 51% žūrijas vērtējuma un 49% sabiedrības pārstāvju balsojuma sociālajos tīklos.
Konkursa naudas balva ir 3500 eiro.
Foto: publicitātes
TOP Komentāri