Darbu iesniegšana ADwards 2014 pagarināta līdz 31. martam
Darbu pieteikšana notiek tiešsaistē, aizpildot elektronisko darba pieteikuma formu: www.adwards.lv. Festivālam iespējams iesniegt darbus, kas īstenoti laika posmā no 2013. gada 22. februāra līdz 2014. gada 24. martam. Labākos Adwards 2014 darbus noteiks festivāla starptautiskā žūrija, kuras sastāvā šogad darbosies 10 atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi. Turklāt šogad balvas tiks pasniegtas vairākās apakškategorijās – Antalis PrintArt un Dizains, Pionieru un Limbo balva, kā arī jaunās, vēl nebijušās – mūzikas video, kino reklāma, Film craft un citas.
Savukārt visi jaunie reklāmas talanti, kuriem ir idejas un prasmes, aicināti pieteikties Young Lions simulācijas atlasei līdz 4. aprīlim. Konkursa uzvarētāji iegūs iespēju doties uz Kannām un piedalīties Cannes Lion festivālā un internacionālajā Young Lions konkursā Francijā. Lai nonāktu Kannās, dalībniekiem 7. aprīlī 20 h laikā noslēgtā telpā būs jāizveido sociālo mediju kampaņa pēc sponsora sagatavota darba uzdevuma.
Young Lions ir konkurss, kas radīts festivāla Cannes Lions ietvaros, lai veicinātu jauno reklāmas talantu attīstību. Kvalificēties var jebkura grupa divu cilvēku sastāvā, vecumā līdz 28 gadiem. Šā brīža darba pozīcija nav noteicošais; galvenais – zināšanas un spēja pielietot tās praksē.
Festivāls ADwards 2014 tiks atklāts 11. aprīlī ar radošo prātu lekciju dienu bankas Citadele konferenču centrā, kurā katrs žūrijas pārstāvis priecēs klātesošos ar stundu garu lekciju par pasaules pieredzi, reklāmu un dizainu. Savukārt 11. aprīļa vakarā notiks ADwards 2014 noslēguma ceremonija „Creative machines. The Annual Gathering” un festivāla uzvarētāju apbalvošana koncertzālē Palladium.
Ikviens, kurš vēlas apmeklēt radošo prātu lekcijas un balvas pasniegšanas ceremoniju, līdz 10. aprīlim kļūstot par Latvian Art Directors Club (LADC) biedru, varēs bez maksas piedalīties Adwards 2014 radošās dienas lekcijās un Adwards 2014 apbalvošanas ceremonijā.
Foto: publikācijas
TOP Komentāri