Marts – laba servisa mēnesis

Šodien, 4.martā, kafejnīcā “Mākonis” notika preses konference, kurā kampaņas “Uzslavē labu servisu!” organizatori un partneri informēja par kampaņas desmitā jubilejas gada norisēm un labas apkalpošanas nozīmi.

 

Labā servisa kampaņas dibinātājs un ģenerālmenedžeris Igaunijā un Latvijā Urmas Koivs sveica Latvijas uzņēmējus un iedzīvotājus ar kampaņas desmit gadu jubileju un norādīja, ka Latvijas organizācijām ir nepieciešamas jaunas idejas un inovācijas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. “Šogad kampaņa ir īpaša ar to, ka iedzīvotāji var novērtēt un uzslavēt arī pakalpojumus Interneta vidē. E-pakalpojumiem ir būtiska loma Latvijas viesmīlības kontekstā – cilvēki, pirms apmeklēt Latviju, par to interesējas  internetā, tāpat izvēlas nakšņošanas, ēdināšanas un apskates vietas. Iedzīvotāji maksā rēķinus, izmantojot internetbanku pakalpojumus, kā arī nozīmīgs ir Interneta savienojuma (WIFI) lietošanas ērtums un drošība. Kampaņas laikā aicinu klientus sniegt gan pozitīvu, gan arī kritisku vērtējumu par apkalpošanas kvalitāti Internetā, tas veicinās tā ātrāku uzlabošanos, savukārt uzņēmumus aicinu pievērst uzmanību šiem vērtējumiem un veikt noteiktas korekcijas savā biznesa stratēģijā,” Urmas Koivs.

 

Kampaņas galvenā partnera Lattelecom komercdirektore Kerli Gabriloviča, atbalstot kampaņu piekto gadu pēc kārtas, uzsver: ”Klientu apkalpošanu var salīdzināt ar cilvēku savstarpējām attiecībām – uzticēšanās ir ļoti būtiska. To parāda arī Lattelecom pētījums – 82% Latvijas sabiedrības ir izteikti svarīgi tas, ka uzņēmums tur dotos solījumus. Tāpat aptauja parāda, ka izcila servisa pamatā ir izcili darbinieki – profesionāļi, kas sniedz augsta līmeņa apkalpošanu. Taču pārsteigums ir tas, ka tikai 54% iedzīvotāju ļoti svarīgs ir laipns un uz klientu vērsts personāls. Šajā ziņā uzņēmumiem vēl ir iespēja attīstīt savu servisa kvalitāti, lai arī iedzīvotāju apziņā šis faktors kļūtu nozīmīgāks, tādējādi uzlabojot servisa kvalitāti ekonomikā kopumā un veicinot to, ka mums ir vairāk prasīgu klientu, kas palīdz uzlabot mūsu servisa kvalitāti.”

 

Šogad Uzziņu dienests 1188 papildus jau esošajām iespējām novērtēt izcilu servisu kampaņas ietvaros – zvaniem un SMS – piedāvā jaunu vērtēšanas vietni savā mājas lapā. Ir izveidota speciāla kampaņas „Uzslavē labu servisu 2014” karte, uz kuras ir atzīmēti visi kampaņas dalībnieki un to klientu apkalpošanas punkti. Ikvienam ir iespēja novērtēt konkrēto klientu apkalpošanas vietu piecu zvaigžņu skalā, kā arī atstāt savu komentāru. Šie vērtējumi parādīsies arī katra dalībnieka uzziņu profilā mājas lapas www.1188.lv Kataloga sadaļā.

 

Vēl viens kampaņas jauninājums ir rekomendācijas indekss, kura profils tiek piešķirts katram kampaņas dalībniekam. Recommy pārstāvis Latvijā Dzintars Dārziņš skaidro: “Šis indekss dod iespēju iegūt atbildi uz jautājumu “Cik liela ir iespēja, ka jūs ieteiktu šo uzņēmumu/produktu/pakalpojumu savam draugam un kāpēc?”, ko sniedz noteikta uzņēmuma, produkta vai pakalpojuma klienti.” Aprīlī, saskaņā ar rekomendācijas indeksa vērtējumu, pirmo reizi kampaņas ietvaros tiks pasniegta balva par visvairāk ieteiktu uzņēmumu Latvijā.

 

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Pakalpojumu padomes vadītāja vietniece Daiga Kiopa: „Jau ceturto gadu kampaņas „Uzslavē labu servisu” ietvaros vērtējot uzņēmēju uzņēmējiem (B2B) sniegto pakalpojumu kvalitāti, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Pakalpojumu padome maksimāli noslīpējusi vērtēšanas kritērijus, izskaužot subjektivitāti – šobrīd vienlīdz labi varam izvērtēt gan lielu, gan mazu uzņēmumu sniegtā servisa kvalitāti, spējot uzņēmumus savstarpēji salīdzināt, neskatoties uz to darbības mērogu”.

Kampaņai “Uzslavē labu servisu!” ir reģistrējušies 85 uzņēmumi, kuru kopējais klientu vērtējumam pieejamais tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietu skaits sasniedz gandrīz 700. Visu martu klientiem ir iespēja balsot par sev tīkamāko uzņēmumu un pakalpojumu sniedzēju, izmantojot Uzziņu dienesta 1188 izveidoto interaktīvo karti http://www.labsserviss.1188.lv/, kā arī zvanot vai sūtot SMS uz 1188 vai aizpildot anketas apkalpošanas vietās.

2

TOP Komentāri

avatar
2 Komentāra topiki
0 Raksta atbildes
0 Sekotāji
 
Vislielākā reakcija
Karstākais komentāru topiks
0 Komentāru autori
DavidTomOksanafouck Nesenie komentāru autori
jaunākie vecākie vispopulārākie
Oksanafouck
Viesis
Oksanafouck

dieta na dne moczanowa dna moczanowa objawy i przyczyny leczenie http://seeknet.pl/ podagra dna moczanowa dna moczanowa a picie alkoholu

DavidTom
Viesis
DavidTom

Some people, especially those running on busy daily schedules tend to use the pills to help maintain weight since they can not afford to follow all the diet programs. This is not advised. It is recommended that one seek advice from a professional in this field before using the pills. This can save one from many dangers associated with the misuse. The diet pills should always be taken whole. Some people tend to divide the pills to serve a longer period of time. This is not advised and can lead to ineffectiveness. If it is required that one takes a… Lasīt tālāk »