“Tele2” ievieš VoLTE tehnoloģiju arī “Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas karšu klientiem
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” ieviesis VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnoloģiju arī priekšapmaksas kartes “Zelta Zivtiņa” klientiem. Tā nodrošina ātrāku zvana savienojuma laiku, kā arī augstāku balss un video zvanu kvalitāti. Šīs tehnoloģijas ieviešanā priekšapmaksas un pēcapmaksas klientiem “Tele2” investēja vairākus miljonus eiro un tā ir pieejama bez maksas.
Kā atzīst uzņēmumā, VoLTE tehnoloģija ir pieejama “iPhone”, “Samsung” un “Sony” viedtālruņu īpašniekiem. Ar precīziem telefonu modeļiem, kuriem pieejama VoLTE, var iepazīties “Zelta Zivtiņa” mājas lapā.
“Janvāra beigās VoLTE tehnoloģija tika pieslēgta visiem mūsu pēcapmaksas tarifu plānu klientiem un šobrīd to savā ikdienā regulāri jau izmanto 80 000 klientu,” stāsta “Tele2” tehniskā departamenta direktore Līga Krūmiņa. “Tagad arī ikviens “Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas karšu klients, kuram ir viedtālrunis, kas atbalsta VoLTE tehnoloģiju, var, piemēram, balss zvana laikā paralēli arī sūtīt attēlus “WhatsApp” lietotnē vai meklēt informāciju internetā, jo balss sakaru nodrošināšanai tiek izmantots 4G datu tīkls. Līdz šim 4G tīkls bija paredzēts tikai mobilā interneta lietošanai.”
Lai aktivizētu VoLTE savā “Android” viedtālrunī, klientiem vienkārši jāatjaunina tālruņa operētājsistēma. Savukārt “iPhone” tālruņiem jāveic izmaiņas iestatījumos. Ar to, kā to paveikt, var iepazīties “Zelta Zivtiņa” mājas lapā https://www.zeltazivtina.lv/volte.
“Zelta Zivtiņa” turpina dominēt priekšapmaksas pakalpojumu tirgū. Saskaņā ar tirgus izpētes aģentūras “NIELSENIQ” datiem, 2022. gada beigās “Zelta Zivtiņa” apjoma tirgus daļa jaunu priekšapmaksas karšu pārdošanas segmentā bija 65,9%.
Jau vēstīts, ka “Tele2” sava mobilo sakaru tīkla attīstībā šogad investēs 20 milj. eiro. Investīcijas tiks novirzītas tīkla modernizācijai un 5G tehnoloģijas izvēršanai, kā arī tīkla kapacitātes uzturēšanai un jaunas datu pamattīkla infrastruktūras izbūvei.
Attēls: publicitātes
TOP Komentāri