Noskaidroti 2024. gada Baltijas zīmolu topa uzvarētāji septiņās kategorijās
Piektdien, 20. septembrī, jaudīgākajā un plaši apmeklētajā mārketinga nozares pasākumā Baltic Brand Forum paziņoti Baltijas zīmolu topa 2024. gada laureāti, kas tika noskaidroti Brand Capital pētījumā, ko veica pētījumu eksperti Norstat, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju. Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Baltijā sacentās kopumā 646 zīmoli, bet finālā iekļuva tikai labākie no visas Baltijas.
Baltic Brand Forum 2024. gada kategorijas un uzvarētāji Baltijas mērogā:
- Mīlētākais vietējo ražotāju zīmols – Kārums
- Straujāk augošais zīmols – Circle K
- Zaļākais zīmols – Madara Cosmetics
- Cilvēcīgākais zīmols – Swedbank
- Mīlētākais mediju zīmols – Delfi
- Izklaidējošākais zīmols – Tele2
- Mīlētākais zīmols – Swedbank
Baltic Brand Forum 2024. gada Latvijas uzvarētāji:
- Mīlētākais vietējo ražotāju zīmols – Kārums
- Straujāk augošais zīmols – Neste
- Zaļākais zīmols – Latvijas valsts meži
- Cilvēcīgākais zīmols – Swedbank
- Mīlētākais mediju zīmols – Delfi
- Izklaidējošākais zīmols – Rīgas cirks
- Mīlētākais zīmols – Swedbank
Andris Rubīns, Baltic Brand Forum līdzdibinātājs un reklāmas aģentūras Magic vadītājs, uzsvēra foruma nozīmību: “Brand Capital zīmolu un dzīvesstila pētījums, kas norisinās jau 20 gadus, ir svarīgs gan antropologiem, gan uzņēmumiem. Tas sniedz būtiskas atziņas par zīmolu uztveri un palīdz mums izprast tirgus tendences, tādējādi optimizējot komunikāciju ar mūsu patērētājiem. Esam patiesi priecīgi, ka šī gada forums tika apmeklēts tik kuplā skaitā, sākot no zīmolu pārstāvjiem līdz influenceriem un mārketinga entuziastiem, tādēļ gaidīsim visus interesentus jau nākamgad Viļņā.”
Šī gada Baltic Brand Forum bija īpašs ne tikai ar atzītu nozares speciālistu pulcēšanos, bet arī ar pasākuma saturisko daudzveidību. Forumā norisinājās paneļdiskusijas, bija ekspertu prezentācijas par humora nozīmi mārketingā un starptautisko profesionāļu pieredzes stāsti. Svinot Brand Capital 20 gadu jubileju, pasākumu izcēla arī īpaša izklaides programma, kurā uzstājās komiķi, cirka mākslinieki un leģendārā Baltijas grupa Prāta Vētra, kas radīja neaizmirstamu atmosfēru Rīgas cirka telpās.
Laura Krastiņa, Balcia Insurance valdes locekle: “Ir patiess prieks redzēt, ka Latvijas zīmoli, neskatoties uz nelielo tirgu, drosmīgi seko globālajām tendencēm un inovācijām mārketinga nozarē. Tomēr ir svarīgi neaizmirst, ka zīmoliem jāattīstās nepārtraukti, nevar dusēt uz esošo panākumu lauriem. Lai saglabātu konkurētspēju, ir būtiski izprast savu pozīciju tirgū, un Brand Capital pētījumi ir lielisks rīks, kas palīdz zīmoliem pamatoti izdarīt stratēģiskus lēmumus.”
Pilnais zīmolu topu saraksts pēc apbalvošanas ceremonijas pieejams balticbrands.eu.
Pasākumu rīko Magic, OMD un Norstat.
Tik vērienīga pasākuma kvalitatīva realizācija nebūtu iespējama bez atbalstītājiem, tāpēc paldies Baltic Brand Forum 2024 Lieldraugam tehnoloģiju uzņēmumam BALCIA, sadarbības partneriem ECO Baltia, Latvijas Zaļais punkts, Volkswagen, airBaltic, Rimi, RITA (Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra), LIAA (Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra), Welltons Hotels, Rixwell, Printful, Food Union, Orklal, Spice, Mītava, McDonald’s, Nords Porter, Element Digital, Sons & Daughters, Trickster, TULI, LIMA, LRA, kā arī mediju partneriem TV3 Group, Delfi, IR Nauda, JCDecaux, DScreens, BOBE, Mediāna, EHR.
Par Brand Capital
Brand Capital patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic Norstat, kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.
2024. gadā Brand Capital pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.
Par Baltic Brand Forum
Baltic Brand Forum norisinās kopš 2019. gada. To organizē MAGIC, OMD un Norstat. Foruma centrālais notikums ir Baltijas valstu iedzīvotāju iecienītāko zīmolu apbalvošana dažādās kategorijās atbilstoši Brand Capital pētījuma datiem.
TOP Komentāri