Prezentē pastmarku “Krūts vēža diagnosticēšana”

Oktobris pasaulē tradicionāli tiek atzīmēts kā krūts vēža apzināšanās mēnesis, tādēļ arī Latvijas Pasts kā sociāli atbildīgs uzņēmums izdevis īpašu pastmarku ar mērķi pievērst uzmanību sievietes veselībai. 2013.gada 30.oktobrī plkst.10 pasta centrā Sakta, piedaloties veselības ministrei Ingrīdai Circenei, Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniekam Dinam Merirandam, Latvijas Pasta valdes loceklim Arnim Gulbim un Roche Latvija pārstāvim Jānim Siliņam, Latvijas Pasts organizēja pirmās dienas zīmogošanu jaunajai pastmarkai Krūts vēža diagnosticēšana.

Uz pastmarkas Krūts vēža diagnosticēšana attēlota rozā lentīte, kas liecina par izpratni, atbalstu un solidaritāti ar krūts vēža skartajiem cilvēkiem un kā šāds simbols radusies 20.gs. 90.gadu sākumā ASV. Pastmarkas dizaina autors ir mākslinieks Ģirts Grīva, un tās tirāža ir 1 500 000 eksemplāru. Pastmarkas nominālvērtība ir Ls 0,04 un € 0,06.

Pastmarka tapusi sadarbībā ar Šveices veselības aprūpes kompānijas Roche Latvijas pārstāvniecību, veicinot Latvijas iedzīvotāju informētību par krūts vēzi un nepieciešamību veikt regulāras veselības pārbaudes.

Oktobris pasaulē tiek atzīmēts kā krūts vēža apzināšanās mēnesis, kad dažādas organizācijas un uzņēmumi, tostarp Latvijas Pasts pastiprināti cenšas veidot sabiedrības izpratni un informētību par krūts vēža profilaksi, agrīnas diagnostikas nozīmi, kvalitatīvas ārstēšanas un rehabilitācijas iespējām onkoloģiskajiem pacientiem. Latvijā krūts vēzis ir viena no izplatītākajām onkoloģiskajām saslimšanām un mirstības iemesliem sievietēm. Lai onkoloģisko slimību ārstēšana noritētu sekmīgi, liela nozīme ir to agrīnai diagnostikai.

TOP Komentāri

avatar