Latvijas piens ievērojami paplašina siera piedāvājumu tirgū

„Mūsdienu strauji mainīgajos un spēcīgas konkurences apstākļos nepārtrauktas pārmaiņas un produktu klāsta paplašināšana ir vienīgā uzņēmuma iespēja augt un attīstīties. Katrs jaunais produkts nozīmē rūpīgu tirgus izpēti, receptes izstrādi, pēc tam jau gatavinātā siera testēšanu vairāku mēnešu un pat gadu garumā,” par jaunajiem produktiem stāsta Ramona Kalniņa, SIA Latvijas piens mārketinga vadītāja. 

„Viens no mūsu veiktajiem pētījumiem liecina, ka Latvijā 25% sieviešu un 20% vīriešu labprāt iegādājas sieru ar samazinātu tauku saturu, tāpēc produktu rindas ir papildinājis Trikantālers Light. Tas ir diētisks siers, kas satur tikai 14g tauku uz 100 gramiem un palielinātu olbaltumvielu daudzumu,” stāsta R. Kalniņa. 

Plānots jaunos siera veidus eksportēt līdz ar citiem uzņēmuma ražotajiem produktiem uz Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju, Čehiju, Poliju un Lielbritāniju. 

 

Foto: pareizs-uzturs.com

TOP Komentāri

avatar