Latvijas Pasts nodrošina ELVI pārtikas produktu piegādes klientu dzīvesvietās visā valstī

Latvijas Pasts pilnībā īstenojis sadarbības projektu ar mazumtirdzniecības uzņēmumu ELVI, kopš 2021.gada jūnijā nodrošinot pārtikas produktu piegādes klientu dzīvesvietās visā Latvijā – Kurzemes, Latgales, Vidzemes un Zemgalas lauku teritorijās. Jau pusgadu atsevišķās teritorijās piedāvātais pakalpojums bijis būtisks iedzīvotājiem Covid-19 pandēmijas apstākļos, atvieglojot ikdienu un sniedzot pirmās nepieciešamības produktu drošas iegādes iespējas. Pilnā apmērā ieviešot pārtikas piegādes pakalpojumu arī Kurzemes un Vidzemes klientiem ārpus lielajām pilsētām, Latvijas Pasts sācis nodrošināt arī iespēju sekot šo pasūtījumu  izpildei digitālajā vidē, tādējādi ļaujot klientiem vēl ērtāk saņemt savu sūtījumu un efektīvāk plānot laiku.

Pilnībā realizējot sadarbības projektu ar mazumtirdzniecības uzņēmumu ELVI, Latvijas Pasts kopš jūnija pārtikas produktu piegādes pilnā apmērā uzsāk arī Kurzemē un Vidzemē, tādējādi aptverot visas Latvijas lauku reģionus. Ar Latvijas Pasta starpniecību ELVI pārtikas produktu piegāde klientu dzīvesvietās tiek nodrošināta Kurzemes, Latgales, Vidzemes un Zemgales teritorijās ārpus lielajām pilsētām, kurās pārstāvēts plašs pārtikas produktu tirgotāju un piegādātāju klāsts un klientiem šāds piegāžu modelis nav aktuāls.

Priekšrocības ELVI pārtikas produktu piegādei ar Latvijas Pasta starpniecību ir ātrums un ikviena klienta ērta sasniedzamība, turklāt šāds Latvijas Pasta un ELVI sadarbības modelis tagad sniedz drošas iepirkšanās iespēju visiem Latvijas lauku apvidu iedzīvotājiem. Īpaši svarīgi šādu iespēju nodrošināt ir Covid-19 pandēmijas apstākļos, kad iedzīvotāji pastiprināti rūpējas par savu veselību, bet no attālām lauku teritorijām droši nokļūt līdz tirdzniecības vietai apdzīvotā vietā ne vienmēr ir vienkārši.

Līdz ar projekta kompleksu realizāciju visiem ELVi pasūtījumiem tiek piešķirts unikāls numurs, ļaujot sekot sūtījuma ceļam digitālajā vidē Latvijas Pasta interneta vietnē www.pasts.lv un attiecīgi plānot laiku preču saņemšanai savā dzīvesvietā. Noformējot pasūtījumu, klients uz savu norādīto mobilā tālruņa numuru saņems īsziņu, kas informēs par pasūtījuma statusu, numuru un paredzamo piegādes datumu, norādot arī saiti, kur iespējams sekot pasūtījuma izpildei. Īpaši būtisks šāds serviss var būt gadījumos, kad pasūtījumu saviem tuviniekiem laukos veic nosūtītājs, kurš dzīvo citā adresē, tādējādi viņam ir iespēja ērti redzēt pārtikas pakas piegādes ceļu un informēt tās saņēmējus par piegādes datumu.

Pasūtīšanai pieejamais pārtikas piedāvājums ir ietverts īpašā katalogā, kas tiek piegādāts klientu pastkastītēs – iepriekš Latgalē un Zemgalē, šonedēļ – arī Kurzemē un Latgalē. Katalogs pieejams arī Latvijas Pasta un ELVI interneta mājaslapās.

Lai pasūtītu vēlamās preces no kataloga, klientam jāsazinās ar Latvijas Pasta Klientu centra speciālistiem pa tālruni 67608444 – pārtikas produktu pasūtījumu pieņemšanai izveidota atsevišķa zvanu līnija. Produkti tiks piegādāti nākamajā darbdienā, ja pasūtījums būs pieteikts līdz plkst.13.00, bet to piegāde nenotiks brīvdienās un svētku dienās.

Latvijas Pasts un ELVI 2020.gada decembrī vienojās par kopēju sadarbību, sākotnēji uzsākot pārtikas produktu piegādes lauku teritoriju iedzīvotājiem Latgalē, kam pakāpeniski pievienojās arī Zemgale, Kurzeme un Vidzeme.

Pārtikas produktu katalogs aplūkojams te.

Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar