Valentīna dienā plāno lutināt ar paša gatavotu maltīti, 62% plāno līdz 20 eiro lielus tēriņus svinībām

Mīlestība iet caur vēderu, to pierāda arī Latvijas iedzīvotāju plāni Valentīna dienas atzīmēšanai. Viena trešdaļa iedzīvotāju savu otro pusīti Valentīna dienā plāno lutināt ar paša gatavotu maltīti. Savukārt svinībām 62% iedzīvotāju iecerējuši līdz 20 eiro lielus tēriņus, liecina “Maxima Latvija” veiktā aptauja.

 Vēl 25% respondentu svinībām plāno atvēlēt 21-40 eiro, bet 13% aptaujāto Valentīna dienas svinēšanai tērēs vairāk nekā 41 eiro.

Starp populārākajām svētku dāvanām aptaujas dalībnieki minēja ziedus, saldumus, dzirkstošo vīnu, šampanieti, kā arī foto rāmīšus, kuros ievietot kopējo bildi, zemenes, un arī dažādus nieciņus ar sirds simboliku.

“Iedzīvotāji Valentīna dienas svinībām gatavojas laikus, jo sākot ar februāra sākumu, salīdzinājumā ar pagājušā gada tādu pašu periodu, ievērojami pieauguši Valentīna dienai raksturīgo preču apjomi. Dzirkstošā vīna pārdošanas apjomi “Maxima Latvija” veikalos pieauguši par 22%, bet šampanieša pārdošanas apjomi auguši vairāk nekā 2 reizes. Šajā periodā biežāk nekā iepriekš iepirkumu groziņos iedzīvotāji likuši dzirkstošos vīnus un šampaniešus, kas ir iepakoti speciālās dāvanu kastītēs. Teju 4 reizes pieauguši dažādu foto rāmīšu pārdošanas apjomi, par 27% pieauguši sirds formas spilvenu pārdošanas apjomi, bet aromātisko sveču pārdošanas apjomi pieauguši par 15%,” novērojumos dalās “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa.

“Zemenes sirds formas iepakojumā, āboli ar sirsniņu un eņģelīti, āboli ar īpašiem uzrakstiem, lai atzītos mīlestībā, kā arī plaša ziedu izvēle – rozes, neļķes, krizantēmas, tulpes, gerberas un orhidejas, ikviens var iegādāties mūsu lielākajos veikalos, lai sveiktu savu otro pusīti svētkos,” dāvanu idejas min Z. Kaktiņa.

“Arī internetveikala e-maxima.lv klienti laicīgi sākuši iegādāties dažādas šiem svētkiem raksturīgas preces. Šogad februāra sākumā, salīdzinājumā ar tādu pašu laika periodu pērn, par 56% pieauguši dažādu saldumu pārdošanas apjomi, par 63% bezalkoholisko vīnu un par 24% arī prezervatīvu pārdošanas apjomi,” stāsta internetveikala e-maxima.lv vadītāja Sanita Bērziņa.

“Tāpat starp mūsu klientiem esam novērojuši tendenci, ka tajos gadījumos, ja kāds no pāra atrodas komandējumā vai strādā ārzemēs, e-maxima.lv ir kā sava veida vēstnesis vai Amors, kas nogādā otrajai pusītei svētkos kādu gardu pārsteigumu. Šajos pasūtījumos dominē “Raffaello” konfektes, dažādas aromātiskās sveces, kūciņas – visbiežāk, mini eklēri, un citi kārumi,” turpina S. Bērziņa.

 Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar