Narvesen investē 2 miljonus eiro tirdzniecības vietās un produktu konceptā

Savukārt šogad ar 2 miljonu eiro lielām investīcijām Narvesen plāno īstenot strauju izaugsmi, par piektdaļu paplašinot tirdzniecības vietu tīklu un ieviešot jaunu privātās preču zīmes produktu konceptu, vienlaikus stiprinot sadarbību ar vietējiem ražotājiem.

Narvesen mazumtirdzniecības neto apgrozījums 2013. gadā sasniedza 65,15 miljonus eiro, kas ir 1% kāpums pret 2012. gadu. Pērn vislielākā izaugsme jeb 8% kāpums fiksēts uzkodu un dzērienu produktu grupā, kurā arī veiktas vērienīgākās investīcijas 1,5 miljonu eiro apmērā – uzstādot jaunus kafijas aparātus un rekonstruējot tirdzniecības vietas. Uzkodu un dzērienu segmentā visstraujāk audzis tieši kafijas pārdošanas apjoms, uzrādot 15% izaugsmi.

Sekojot tirgus izmaiņām un patērētāju pieprasījuma tendencēm, arī šogad Narvesen turpinās produktu klāsta attīstību. ”Mūsdienās cilvēki arvien biežāk ēd ārpus mājām. Tāpēc šogad attīstīsim uzkodu un dzērienu produktu grupu un, sadarbojoties ar Latvijas vadošajiem pārtikas produktu ražotājiem, visās Narvesen tirdzniecības vietās ieviesīsim jaunu produktu konceptu Fresh&Tasty. Tā ietvaros klientiem piedāvāsim vienmēr svaigas pašmāju ražotāju uzkodas, atspirdzinošus dzērienus, saldējumus un citus produktus. Fresh&Tasty koncepts atjaunos esošo Narvesen privātās preču zīmes produktu sortimentu, savukārt nākotnē to plānots papildināt ar arvien jauniem produktiem,” norāda SIA Narvesen Baltija valdes priekšsēdētājaKatrīne Judovica.

Līdz jūlijam Fresh&Tasty produktu koncepts tiks ieviests visās Narvesen tirdzniecības vietās. Pirmie pieejamie produkti būs Rūjienas saldējums, Venden ūdens, Staburadzes un FF Foods topmaizes, kā arī hotdogi, kuri Narvesen veikalos būs pieejami jau no aprīļa vidus. Turpmāk Narvesen hotdogi tiks gatavoti no īpašām Lido desiņām, lieliskas Spilvas mērces un svaigi ceptām Iļguciema maiznīcas konditorejas maizītēm , ko papildinās svaiga salātlapiņa.

Šogad Narvesen plāno īstenot arī ambiciozu franšīzes tīkla paplašināšanu, palielinot tirdzniecības vietu skaitu par 20%. “Pašlaik Latvijā ir aktualizējies pieprasījums pēc Narvesen veida tirdzniecības vietām, ko veicina arī fakts, ka viens no mazumtirgotājiem tirgu ir pametis. Izjūtam stabilu pieprasījumu pēc jaunām Narvesen franšīzēm gan no uzņēmējiem, gan pārējās sabiedrības, kurai ir nepieciešamas ērti pieejamas vietas ikdienas preču iegādei. Tāpēc 2014. gada laikā, investējot 2 miljonus eiro, Narvesen tirdzniecības tīklu plānojam paplašināt ar 50 jaunām tirdzniecības vietām gan Rīgā, gan reģionu pilsētās,” skaidroK. Judovica.

Šā gada pirmajos mēnešos darbu sākušas jau 16 no jaunajām Narvesen tirdzniecības vietām. Paredzams, ka tirdzniecības tīkla paplašināšanas rezultātā tiks veidota sadarbība ar aptuveni 30 jauniem franšīzes uzņēmumiem ar 250 darba vietām. Pašlaik Latvijā darbojas 258 Narvesen franšīzes tirdzniecības vietas, kurās regulāri iepērkas aptuveni 70% Latvijas iedzīvotāju.

Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar