N.Ušakovs: Kampaņa “Esi rīdzinieks!” bijusi veiksmīga

Dalies!

Aizvadītā 2013.gada pēdējos trīs mēnešos, kad pašvaldība uzsāka sociālo kampaņu „Esi rīdzinieks!”,  galvaspilsētā ir deklarējušies ap 10 000 iedzīvotāju.

 „Sociālā kampaņa, kas aicināja deklarēties Rīgā, neskatoties uz pretdarbību, kādu tai izrādīja labējās partijas, ir norisinājusies veiksmīgi,”   norāda Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs. „Atgādināšu, ka iedzīvotāju ienākuma nodoklis nonāk tās pašvaldības budžetā, kur cilvēks dzīvo, nevis tur, kur strādā. Dati rāda, ka Rīgā strādā un dzīvo līdz pat 100 000 iedzīvotāju, kas šeit nav deklarējušies. Viens Rīgā  strādājošais budžetā gada laikā iemaksā aptuveni 1500 eiro. Tādējādi Rīga ik gadu nesaņēma  ap 150 miljonu eiro.”

Sociālā kampaņa tika uzsākta, lai mudinātu tos, kas faktiski dzīvo Rīgā, bet ir deklarējuši savu dzīvesvietu citās pašvaldībās, mainīt šo statusu. Tādējādi cilvēki tika mudināti ievērot likuma prasības par dzīves vietas deklarēšanu, tika  papildināts pilsētas budžets,  kā arī  rodas iespēja saņemt tās priekšrocības, ko pašvaldība nodrošina savā administratīvajā teritorijā deklarētajiem iedzīvotājiem.

 „Pateicoties sociālajai kampaņai un biļešu reformai, mums ir izdevies panākt, ka pilsētas 2014.gada budžetā ienāks ap 15 miljoniem eiro. Tas sākumam ir labs rezultāts. Atgādināšu, ka, piemēram, „Ziemeļblāzmas”  remonts pilsētai izmaksāja 12 miljonus eiro, Spīķeru promenāde – 7 miljonus eiro, pagalmu remontu programma gadam – 6,5 miljonus eiro, Salu tilta remonts, ko uzsāksim šogad – 10 miljonus eiro,” saka N.Ušakovs.

 

 Lai informētu iedzīvotājus, kāpēc nepieciešams deklarēties  galvaspilsētā atbilstoši savai  faktiskajai dzīvesvietai, pašvaldība rīkoja plašu sociālo kampaņu “Esi rīdzinieks!”. Tajā tika stāstīts gan par pašvaldības sabiedriskā transporta biļešu reformu, gan par to, kādi ieguvumi katram iedzīvotājam  personīgi, gan pilsētas budžetam kopumā un tādējādi arī visiem citiem rīdziniekam rodas, ja nodokļi tiek maksāti savai pašvaldībai, kas tos tālāk var izmantot sociālajam atbalstam un pilsētas attīstībai. Sociālā kampaņa tika īstenota tādos medijos TV3, PBK, LNT, Radio Skonto, Latvijas Radio 1, Radio Star FM, Radio SWH, Radio Baltkom, Mix FM, uc. Sociālās kampaņas kopējās izmaksas medijos  bija Ls 145 580 Ls.

Lasi vēl

Dalies!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

divi × 2 =

Populāri

Runā

Jaunākais

Interesanti

Nejauši