Latvijas Piens uzsāk darbību Āzijas tirgū

Anita Skudra „Latvijas Piens” valdes priekšsēdētāja:

„Sagatavošanās darbs veikts ļoti īsā, pusgada, laikā, apzinoties eksporta attīstības nozīmi. Paveiktais – preču zīmes pasaulei izstrāde, reģistrācija un patentēšana Ķīnā, Ķīnas sertifikāta iegūšana un, protams, produktu sagatavošana, kas pielāgoti tieši Ķīnas tirgum, radīja pamatu, lai izstādē varētu vienoties par sadarbības uzsākšanu ar  izplatītājiem un lielajām tirdzniecības ķēdēm.”

 

Katrā no izstādes dienām notika tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, kuru laikā prezentējām sierus, kas jau guvuši atzinību arī Eiropas valstīs. Notika tikšanās ar lielveikalu tīklu pārstāvjiem, kuri atzinīgi novērtēja zīmola komunikāciju ķīniešu valodā. Tuvāko mēnešu laikā notiks sadarbības darījumu precizēšana, lai uzsāktu siera eksportu uz Ķīnu. Lai arī ķīniešiem nav siera ēšanas tradīciju, Latvijas Piens unikālais produkts „Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku” novērtēts kā garšīgākais Premium klasē. 

SIAL China ir nozīmīgākā pārtikas un dzērienu izstāde Āzijā, kurā piedalās ap 2800 dalībnieku un vairāk nekā 55 tūkstoši apmeklētāju.

Foto: publicitātes

TOP Komentāri

avatar